Ingrid Klimke zei na haar team rit met twee fouten, dat zij hun plaats in de individu om Dirk Schrade te maken. "Braxxi de algemene kwaliteit en kracht is geweest in het gebied," zei ze. "En ik wacht op de bevriezing van zijn leven. Dirk is een plaats achter me en zij zullen moeten realistisch zijn en kan ook genieten van zeven jaar. Hij heeft een reële kans." Wat een gebaar! Het kenmerk van een echte sporter. Slechts drie zijn toegestaan om te rijden in de individuele finale Duitse, moeten deze in de top 25e Dit is Dirk Schrade. Daarom wordt hij nu rijdt.
Sportief wel, maar zo zou ik niet willen winnen hoor, als ik hem was. Of ik ben de beste of niet, maar ik zou me altijd blijven afvragen " wat als Klimke wel had gereden".
Ja die vertaling slaat inderdaad nergens op. Waar het op neerkomt is dat Klimke zich terugtrekt met de reden dat Braxxi alles gegeven heeft in de landenwedstrijd en ze al 7 jaar wacht op de nulronde van zijn leven. Ze acht dus de kans dat hij 0 gaat lopen erg klein, en geeft liever Dirk Schrade de kans om erbij te rijden.
Loetie84
Geplaatst: 31-07-12 15:05
Babel schreef:
Zo dan, internetblox extra aan, voor iedere extra GB betaal ik EUR 10 Dan blijft het wellicht nog schappelijk.
Dat is dus met 75 minuten op! Dan maar geen OS live kijken...
Haha lol. Ok, het hangt ook een beetje van mn werk af hoe druk ik het heb of hoe erg ik me verveel. Dressuur zal wel duur worden. In mn pauzes mag ik overigens wel kijken, dus hopen dat de proeven tijdens mn pauzes vallen.
Ik vind het ook zeer sportief. Het is een realistiscche beslissing. Dirk Schrade heeft nog nooit OS gereden... ze gunt het hem kennelijk om te schitteren en weet dat ze zelf toch niet rond gaat rijden. Dus paard sparen en een ander die kans gunnen...
CCCCC
Geplaatst: 31-07-12 15:19
Ik ben er ook weer!
Is het zo nog op TV te zien ergens? Oh ik zie dat het op BBC1 is.
Edit, toch niet. Weet iemand waar het zo te zien is?