Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:32

joyce B schreef:
Bomba schreef:
\

Wat mij betreft kan Totilas niet naast Uthopia en Valegro staan.. Leuk, zoveel mensen, zoveel meningen :D

Utopia en Valegro zijn ook heel leuk, en de combinaties hebben ook een goede "gun-factor" ;)
Was het bij Utopia ook niet ineens heel spannend of die niet plotseling onverwachts onder de bibs van Carl Hester verkocht zou worden?

Het is Carl Hester al eens overkomen met Escapado, maar die kwam daarna wel weer terug. Waarschijnlijk is het iedereen hier ontgaan hoe succesvol dat paard was met zijn andere ruiter?

Mousmous

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:46

Escapado, is toch terug bij Carl Hester voor zijn pensioen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:46

Ja voor zijn pensioen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:00

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:08

Als Totilas weer terug gaat naar Edward Gal...dan spring ik een gat in de lucht! *\o/*

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:15

Zertab schreef:
Als Totilas weer terug gaat naar Edward Gal...dan spring ik een gat in de lucht! *\o/*

Ik ook! Dan komt er een grote Toti taart :=

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:18

Las net een Duits stukje dat die vader wil dat totilas volgens de rollkur wordt getraind. Arme beest, ruiter is niet goed genoeg voor het paard en nu moet dat arme beest het ontgelden. Wat zal Edward balen zeg want die staat aan de zijlijn en kan niks doen.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:31

Opie1991 schreef:
Las net een Duits stukje dat die vader wil dat totilas volgens de rollkur wordt getraind. Arme beest, ruiter is niet goed genoeg voor het paard en nu moet dat arme beest het ontgelden. Wat zal Edward balen zeg want die staat aan de zijlijn en kan niks doen.

Toti las: terug naar Edward Gal !

ja ja hij kan zelfs de glazen bol lezen, abracadabra

ik ben benieuwd wanneer Anky met Upido en Matthias en Totilas tegen elkaar rijden :9
laat ze maar eens data noemen. weg met die tactiek.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:34

Opie1991 schreef:

Hoezo moet Toot het dan ontgelden? Die is zo getraint. Ze gaan nu meer Edwards anier van rijden toepassen.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:34

Opie1991 schreef:

Ik dacht dat de Duitsers zo tegen rollkur waren? :=

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:48

cp112 schreef:
Opie1991 schreef:

Hoezo moet Toot het dan ontgelden? Die is zo getraint. Ze gaan nu meer Edwards anier van rijden toepassen.

Traint Edward dmv rollkur dan?
Ik dacht dat hij juist hierom weggin bij Sjef, kan het mis hebben hoor...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:50

Waar staat dat stukje dan?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:51

Weet ik niet precies hoor, maar hij rijd iig niet klassiek zoals MAR zelf bijv, en ze komen er nu volgens mij achter dat dat bij Toot niet werkt :n

kadet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:53

Wat een opgeblazen gedoe altijd wanneer het over Totilas gaat...
Ik heb Adelinde eens in Mechelen bijna een halve proef zien rijden terwijl haar paard zijn tong er helemaal uitging, ze had het niet eens door. Gelukkig voor haar is dit niet zo uitgebreid besproken op bokt door deskundigen. En zo gebeuren er af en toe wel dingen die men liever niet ziet. Maar bij Totilas is het altijd wel veel erger dan bij een ander paard waarschijnlijk...wat een gedoe weer.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:57

HorseTimeXL schreef:
Hier zie je een nog iets beter filmpje van Edward en Romanov.

http://youtu.be/N4ZpqiZ8yyU

Ik vind dit een hele mooie combinatie. En een verdiende staande ovatie aan het eind!
Zou fantastisch zijn als deze combinatie op tijd klaar is voor de spelen.

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 13:39

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 13:59

HorseTimeXL schreef:

Wowie!! *\o/* Wat een veelbelovende combinatie!

Hier komt nu wel erg scherp aan het licht dat Edward geen jaar nodig heeft om met een nieuw paard door de baan te gaan - maar geef 'm een jaar (vergelijkend met vriend Matthias) en we zouden nog wel 's kunnen beleven dat Romanov onze nieuwe wereldtopper is. Om maar niet te zeggen wie de betere ruiter is.. En valt het jullie ook op dat zelfs tijdens de demo, Edward een gerustellend en belonend klopje op de hals geeft? Wat een verschil..
Morgen komt Matthias opnieuw met Toti in de baan in Vechta - ik hoop dat we daar ook een filmpje van krijgen.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:02

Jannepauli schreef:
HorseTimeXL schreef:

Wowie!! *\o/* Wat een veelbelovende combinatie!

Hier komt nu wel erg scherp aan het licht dat Edward geen jaar nodig heeft om met een nieuw paard door de baan te gaan - maar geef 'm een jaar (vergelijkend met vriend Matthias) en we zouden nog wel 's kunnen beleven dat Romanov onze nieuwe wereldtopper is. Om maar niet te zeggen wie de betere ruiter is.. En valt het jullie ook op dat zelfs tijdens de demo, Edward een gerustellend en belonend klopje op de hals geeft? Wat een verschil..
Morgen komt Matthias opnieuw met Toti in de baan in Vechta - ik hoop dat we daar ook een filmpje van krijgen.

ik denk dat je daar wel op rekenen kan, ik vermoed zomaar dat de hele wereld met argusogen op dit optreden zit te azen...ik hoop maar dat MAR nog een beetje slapen kan en benijd hem absoluut niet

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:04

horse4fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:05

Lees nu pas mee...

Bij mij gaat de nederlandse vlag uit als Toot terugkomt naar EG!!!...

Zoveel mogelijk door alles heen gescrolled maar onmogelijk alles te lezen... Zijn er nog beelden ergens te vinden van dat laatste dramatische optreden van MR met Toot?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:07

Staat een link van op eerste pagina zelfs.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:20

Mousmous schreef:
Ik vergelijk de hele situatie een beetje als bijvoorbeeld Robbie Williams de plek van
Nick of Simon in te laten nemen :D

hahaha. Ik moest meteen denken aan de grap van Bananasplit dat ze Dries Roelvink wijs hadden gemaakt dat ie bij de Toppers kon komen :D MAR begint een beetje de Dries van de dressuur te worden.

Ik heb ook even gekeken naar het filmpje van Romanov en daar wordt ik toch wel blij van. Er is ook nog heel veel op aan te merken maar ik geloof dat het wel goed gaat komen met Gal en Rommy. Misschien moeten we dan maar eens ophouden over Gal en Toot. Ik geloof er niet in dat dat paard ooit nog naar Gal gaat. En gelukkig heeft Gal een stal vol staan met paarden die het stokje van Toot gaan overnemen.
En Toot? Die zien we straks nog een keer per jaar in Vechta, los door de baan met een volgspot op zijn glimmende lijf. Jammer voor de sport maar misschien wel fijn voor Toot. Want ik geloof dat hij het qua verzorging best wel goed heeft bij de familie Rath

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:30

Ik hoop dat Matthias het wél voor elkaar gaat krijgen en dan bedoel ik dat hij Totilas omgeschoold krijgt en ze samen ontspannen door de baan gaan ...met het neusje liever ietsje voor de loodlijn

beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald :7

(als ik net op het filmpje Blue Hors Romanov door de baan zie gaan met Edward dan zegt mij dat niet zo bijzonder veel).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:35

cp112 schreef:
Opie1991 schreef:

Inderdaad... En dat zijn dan de grote Gal-fans...... :+

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:41