Hmmmm..... dat gaat nie-passen-nie, die kan max.15cm open aan de bovenkant (kantelraam).
Girassol
Geplaatst: 18-08-11 12:42
MamaMiesje schreef:
Ja dat wel! Staat het daar op??? edit: de politiek24 dan , die hebben we. edit2: Jaaa Nou nog geduld tot 14:00
Gelukkig! Ik rende gisteren ook heen en weer van laptop naar tv omdat ik nergens het EK vond, toen kwam ik er achter dat het politiek24 is waar ze uitzenden
charlie1989
Geplaatst: 18-08-11 12:43
Ik was aan het wachten op Catherine Henriquet, maar ze komt niet op de livestream. Naast haar resultaat staat DNS , wat betekend dit???
Ik zit dus ook gewoon op m'n lappie te kijken.. Flauwe is dat er een extra laptop naast de tv staat, met een avkabel naar m'n dvd-ding en een svideo naar m'n tv, zodat ik m'n laptop op tv kan kijken.. Alleen de svideokaart is van de week kwijt geworden
Dapnik
Geplaatst: 18-08-11 13:00
mang schreef:
nee er stond net in de vooruitblik dat rond 2 uur het ek weer begint
Ik hoop het!
bietjuhh
Geplaatst: 18-08-11 13:01
O wat baal ik als Edward moet zit ik net in de bus naar huis.
Helaas is vanmiddag mijn baas weer terug en kan ik niet stiekem kijken... Jammer, nu ik net Silverlight heb geïnstalleerd en stiekem op het werk kan kijken!
Hee verrek, dat zijn dus die 2 Britse commentatoren waar ik al 2 dagen lang naar zit te luisteren Het zijn dus niet Wayne en Richard maar Philip en Richard, niet goed opgelet en ik vind ze echt geniaal Af en toe lach ik me ziek!
Bokt dames, kunnen jullie niet even bij de losrijring gaan kijken? Ik ben wel benieuwd naar de confrontatie tussen Edward en Matthias. Ze moeten nu sowieso tegelijk losrijden toch?
RM94
Geplaatst: 18-08-11 13:12
LindaV schreef:
Bokt dames, kunnen jullie niet even bij de losrijring gaan kijken? Ik ben wel benieuwd naar de confrontatie tussen Edward en Matthias. Ze moeten nu sowieso tegelijk losrijden toch?
Er komt geen confrontatie daar is Edward veel te professioneel voor