Als ik nou mede eignaar wordt??

Alleen even wat geld lenen bij de bank, maar dat is zo weer terug betaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Henkjan schreef:Ben ik de enige die de heer Visser niks verwijt? Ik vind het al geweldig dat hij Totilas zolang heeft aangehouden voor Edward (en Nederland) en als ik hem was had ik Totilas waarschijnlijk al lang verkocht!
Natuurlijk is het jammer voor Edward, maar als je paarden van een ander rijdt weet je dat dit kan gebeuren...
Henkjan schreef:Ben ik de enige die de heer Visser niks verwijt? Ik vind het al geweldig dat hij Totilas zolang heeft aangehouden voor Edward (en Nederland) en als ik hem was had ik Totilas waarschijnlijk al lang verkocht!
Natuurlijk is het jammer voor Edward, maar als je paarden van een ander rijdt weet je dat dit kan gebeuren...
Whoknows schreef:Oioioioi dit is wel heel zuur voor Edward. Echter Edward's talent zal nooit te koop zijn.
Ik begrijp Nicole Werner's reactie wel naar Anky. Het was natuurlijk niet zo'n sjieke actie om mij monde van Anky dit helpen wereldkundig te maken. Waarom moet ze dat doen? Ze had zich collegialer op kunnen stellen.
Fam. de Visser zou ik een beetje klaar mee zijn. Wat een teleurstelling. Ik ging mooi kippen houden.