imd schreef:Awh, wat leuk Jolien!!
Ik ga mijzelf eens achter de laptop vandaan sleuren, anders heb ik die samenvattingen nog voor niks gekocht ook
Sluit je ook facebook ff af dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detmer8 schreef:Pc naast bed zetten, vrouw/vriendin erin, koelkast aan de andere kant ernaast, telefoon op je bureau, tv op de koelkast en een touw naar de deur om 'm open te trekken. Problem solved
Ossi schreef:Jolien87 schreef:Zo zijn tweakers nou eenmaal
Ossi schreef:Jolien87 schreef:*Tienermeisjes modus AAN*
*zwever-de-zweef*.
Het wordt steeds leuker met 'mijn' tweaker. Er stond in eerste instantie een filmpje op het programma, nota bene door meneer voorgesteld. En nu heb ik er gisteren als voorstel aan toegevoegd om vooraf samen lekker te koken.
En tja, de berichtjes laten weinig aan de verbeelding over. Hij is liefff!![]()
*Tienermeisjes modus UIT*
Zo zijn tweakers nou eenmaal
Exitium schreef:Detmer8 schreef:Pc naast bed zetten, vrouw/vriendin erin, koelkast aan de andere kant ernaast, telefoon op je bureau, tv op de koelkast en een touw naar de deur om 'm open te trekken. Problem solved
Detmer8 schreef:Exitium schreef:Waarom zou je je vrouw/vriendin in je PC stoppen?![]()
Ik had eerst bed naast pc, vrouw/vriendin erin. Toen bedacht ik me dat pc naast bed toch makkelijker is
imd schreef:Oeh da's fijn, Lisa! Hoefde niks aan te gebeuren? Veel plezier ermee!
Mijne heeft nu weer iets leuks: als ik m'n rechterknipperlicht aanheb, en ik rem, gaat het knipperlicht uit
Ossi schreef:Jolien87 schreef:*Tienermeisjes modus AAN*
*zwever-de-zweef*.
Het wordt steeds leuker met 'mijn' tweaker. Er stond in eerste instantie een filmpje op het programma, nota bene door meneer voorgesteld. En nu heb ik er gisteren als voorstel aan toegevoegd om vooraf samen lekker te koken.
En tja, de berichtjes laten weinig aan de verbeelding over. Hij is liefff!![]()
*Tienermeisjes modus UIT*
Zo zijn tweakers nou eenmaal