Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alanta schreef:misschien worden ze zo zat van de mailtjes dat ze er juist aandacht aan besteden?
chevier schreef:ik ben van de partij om er heen te gaan morgen!!!!
jubeltje schreef:terorita schreef:peerke,
diesel,
liannes
voor deze 3 helden mag er wat mij betrefd een topic worden geopend, groot opo de voorpagina
ze zijn mijn helden van de dag
Ik vind ook dat deze dames met hun paarden megagroot op de voorpagina mogen super!
Ben benieuwd wat er met de paardjes gaat gebeuren!
Chrystal-gek schreef:Marigold schreef:Crystal gek, heb je enig idee hoe? (actie te voeren)
de straat bezetten, of met spandoeken aandacht trekken?
ik kan het gewoon zo niet bedenken wat nou nut zal hebben..
ik dacht dat er ergens anders een grote loods was waar ze heen konden?
al eerder zegmaar?
ik zou toch zeggen dat je zegmaar met zo'n boer (goede boer) contact moet zoeken, dus ruimte zoeken voor de paarden, en dat een boel mensen in het dorp en op bokt mobiliseren, zodat het er eigenlijk op uit komt dat de boer (slechte boer) voor zijn eigen bestwil beter kan kiezen dat hij de paarden meegeeft aan goede boer?
nit gelijk weg geeft, dat zal toch wel niet lukken..
ik denk dit dus gewoon ff hardop he.
als ik je goed begrijp is het nu eerst belangrijk dat de paarden niet op het terrein vd boer (slechte) komen?
misschien kunnen we in ploegjes elke week met een paar bokkers erheen, in de stallen kijken
en alles wat er fout is melden bij de aid?
verder weet ik het ook echt niet hoor!!
de petitie vind ik niet serieus genoeg over komen, er hoort een officiele en sterkte text op te staan.
mnet alle respect hoor.
maar ik bedoel als we iets doen, moet het wel nut hebben ja toch, anders wordt dit een penny droom verhaal ofzo, en de paarden merken er totaal niks van, met andere woorden het gewone leven gaat gewoon door, en onze acties gaan er langs heen.
Aan zoiets zit ik inderdaad eerder te denken.
Maar dan heb je geen handje vol mensen nodig, maar een heleboel en dan echt een heleboel.
Dat moet dan allemaal vanavond en vanacht geregeld worden.
Kort dag, maar in principe moet dat geregeld kunnen worden.
Tenminste, een actie, aan de opkomst kun je je niet vastpinnen.
Mijn voorstel zou dan ook zijn om daar de boel te blokkeren.
Met mensen, paarden, spandoeken, de hele rambam.
Als dat geregeld is, de media inschakelen (en nu niet allemaal gaan bellen, eerst regelen en dan 1 'contactpersoon' laten bellen)
Zodat morgen de media er ook boven op zit.
Emilia schreef:Kan me niet voorstellen dat ze er geen aandacht aan besteden omdat wij allemaal mailen. Het wordt dan juist duidelijk dat wij ons zorgen maken om die paarden.
Alanta schreef:Als je het goed bekijkt is het toch ook eigenlijk belachelijk dat wij met zijn allen wat zitten te bedenken!!!???
Voor de dierenbescherming en de weet ik wat voor instanties moet het toch zo klaar als een klontje wezen om de paarden niet meer naar deze man te sturen!!! Zijn ze nu toch allemaal van de pot gerukt!!
hildede schreef:chevier schreef:ik ben van de partij om er heen te gaan morgen!!!!
en wat zal jij dan doen,,,kijk eerst maar eens naar je eigen gedrag je mishandeld chevier gewoon ,,heb je een jaar bij manege de wadden meegemaakt
Emilia schreef:Kan me niet voorstellen dat ze er geen aandacht aan besteden omdat wij allemaal mailen. Het wordt dan juist duidelijk dat wij ons zorgen maken om die paarden.
CarpeDiem schreef:of Anky...
* nee ff serieus. Geloof niet dat overspoelen met mailtjes werkt. Blokkeer morgen de wegen naar die wei maar *als die boer daadwerkelijk zijn paarden zou durven ophalen*. Geloof nooit dat die man zo stom is om zich nu in het openbaar te begeven..
Cyntje schreef:peerke,
diesel,
liannes
Chrystal-gek schreef:Zijn jullie het met zo'n actie eens als die ik heb voorgesteld?
Dan wil ik best een nieuw topic openen, maar waar moet ik zo'n topic openen?
Duurt wel even want dan zoek ik alle gegevens op zodat het overzichtelijk blijft.
En nu niet allemaal gaan mailen en/of bellen, dat kan namelijk ook nog eens in je nadeel werken!
nikkiej_86 schreef:Ik woon er dichtbij dus kan men kleine paardjes zo uit het land plukken en die kant op fietsen maar waar willen jullie de boel blokkeren bij marrum( daar ga ik niet heen met met pony's) maar ik weet waar Lootsma woont dus ga zo voor zen erf staan
en media bellen vind ik zeker nodig ...
zeg het maar ik ben overal voor in!!!!