Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zwanepol schreef:OnzeFons1 schreef:Zij heeft gewoon het KPWN eigendomspapier en hij een (FEI)paspoort.
Iedereen die paarden heeft weet dat het eigendomspapier voor het KPWN leidend is.
Een kwpn eigendomspapier zegt niets, dan heb ik nog het eigendom over paarden die ik al 10 jaar geleden heb verkocht en nog steeds op mijn naam staan, is makkelijk kan ik ze zo weer ophalen..
WinBinChes schreef:Tieneke schreef:Maar als zij een wildvreemde was geweest, zonder enige aanspraak op het paard, had ze het ook niet terug gekregen.
Ja hoor.
inmiddels heeft Visser beslag laten leggen op het paard en dit is gehonoreerd door de rechter
K_im schreef:Even een vraag van een stille meelezer. Als ik het goed begrepen heb, wilde mw. v. Beelen het paard verkopen?
Mag zij nu zij het paard terug heeft, maar er wel een civiele procedure op gang is gezet (dacht ik in het laatste artikel te lezen), nu wel of niet het paard verkopen?
HorseTimeXL schreef:K_im schreef:Even een vraag van een stille meelezer. Als ik het goed begrepen heb, wilde mw. v. Beelen het paard verkopen?
Mag zij nu zij het paard terug heeft, maar er wel een civiele procedure op gang is gezet (dacht ik in het laatste artikel te lezen), nu wel of niet het paard verkopen?
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
Mosh schreef:Maargoed er moet eerst nog een dagvaarding uitgebracht en betekend worden, daarna wordt het op de rol aangebracht bij de rechter. De rol is niet iets dat open en bloot op het internet staat nee
Pion schreef:Ik wist wel dat ik niet scheel keek
Maar wie weet heeft iemand er op FB al een melding van gemaakt. In deze 'zaak' is alles mogelijk haha.
Ik heb overigens wel een nieuw scriptie-onderwerp op mijn lijstje staan inmiddels
Edit: ik verlies weer mijn typvermogen.
Babootje schreef:Mosh schreef:Maargoed er moet eerst nog een dagvaarding uitgebracht en betekend worden, daarna wordt het op de rol aangebracht bij de rechter. De rol is niet iets dat open en bloot op het internet staat nee
En dan duurt het weer een maandje of 3 eer je voor de rechter mag verschijnen. Is de zaak wat lastiger, tel er dan nog een maandje of 3 voor op eer je nog een keertje naar de rechter mag. En als ze er dan uit zijn, dan is dat al heel snel.