Ik vond de paarden allemaal even slecht uitzien, behalve Frits. Maar het was aan ze te merken dat ze ook niet meer buitenkwamen en niet meer naar ze omgekeken wordt zoals normaal, veel snakten om aandacht en waren blij met iedere aai die ze konden krijgen. Dat die stallen iedere keer open en dicht gingen bevorderde ook niet echt het humeur, zodra de deur open ging wilden de meeste naar buiten. Ik schrok erg van Doortje, je zag de ribben, was ontzettend nukkig en geen glans te bekennen op haar vacht.

Bij het tonen van de paarden was het echt niet normaal druk! Als al die mensen gaan bieden dan rijzen de prijzen de pan uit, maar ik vraag me af of die zich allemaal er bewust van zijn dat ze die toeslag ook moeten betalen.
Echter waren er ook paarden bij die op de foto vreselijk uitzagen maar 'in het echt' redelijk toonde, toch zat er wel potentie bij alleen weet je nog niet wat de achterliggende kwaaltjes zijn.
Het was iig veel te druk! om 11.50 hadden al 250 mensen voor de poort gestaan en om 13.15 waren ze door de 950(!) programmaboekjes heen.