Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:13

Girl In The Mirror schreef:
Hoogtepunt van de uitzending vond ik toch wel die slechte photoshop van dat paard dat uit Portugal zou komen. Wat zou ik daar graag een screencap van hebben. _O-

dat beest lijkt als 2 druppels water op het paard van een stalgenootje van me. Was dat paard npu aan die belg verkocht of niet?
Ik ga mijn stalgenoot in iedergeval even tippen want ze heeft de uitzending niet gezien ivm werk.
ze heeft het paard nu 1,5 jaar en dat beest is psychisch niet in orde en heeft nogal wat meegemaakt. Geschiedenis heeft wel kunnen achterhalen maar ben benieuwd of deze vrouw er iets mee te maken heeft.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:14

Nessah schreef:
Spaar 3 maanden langer? Pony van 6.000 en die man had er 1 van 25.000 euro.. Praat je niet over lagere prijsklasse lijkt mij zo.

om het paard te laten keuren. en als je een paard van 25 000 euro koopt laat je hem ook röntgenologisch keuren.

Uums

Dat klopt, Berdien, ze hadden daardoor veel meer uit zo`n confrontatie kunnen halen.

Toch vind ik het goed dat het toch nog maar eens wordt aangezwengeld dat je niet iemand op z`n blauwe (of: gecensureerde :D ) ogen moet geloven.

Nessah

Maar er zijn ook paarden gewoon gekeurd..

MiSz_SaNdY

oke maar dat ga ik niet melden

ze meoten gewoon paarden of pony;s laten keuren ze willen voor 1500 op de eerste rang zitten met hun z pony maar keuren ho maar

en een 12 jarig paard blijkt ineens 20 te zijn?
gebit bekijken en keuren kon ze ook niet maar wel met traantje in een stal staan.

Jolliegirl

KiwiChick schreef:
Ik ben net gebeld door Roelie dat ze op een feest is en de aflevering niet heeft kunnen zien maar ze wil jullie allemaal bedanken voor jullie respect.

Roelie heeft net mijn PB gelezen...
En ze is op een feest???

bromfiets

Cayenne schreef:
smokey17 schreef:

Ik ben net gebeld door Roelie dat ze op een feest is en de aflevering niet heeft kunnen zien maar ze wil jullie allemaal bedanken voor jullie respect.

Ze heeft het zelf niet eens gezien?? jeetje, als ik zo open en bloot op tv zou komen in deze hoedanigheid dan zou ik dit zeker willen zien. Sowieso om te kijken of alberto niet bepaalde dingen uit zijn verband heeft getrokken o.i.d

Of ze het nou vandaag kijkt of morgenochtend maakt ook niet meer uit denk ik :)[/quote]

Ik neem aan dat ze het van te voren al gezien heeft.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:15

Ania schreef:
mensen moeten tegenwoordig zo goedkoop mogelijk een paard scoren maar hij moet wel een topper zijn.
en dan te krenterig zijn om die 200 euro voor een klinische keuring te betalen (want oeh dat is zoveel geld en daar heb ik 4 scapa dekjes voor)
en dan klagen dat het dier niet goed is.

nee sukkel, licht je in, neem een kenner mee, ga naar een handelaar met een goede naam, spaar 3 maanden langer en laat je paard keuren!

als het dan misgaat, ja dan heb je recht tot klagen. Wat ik nu zag, waren mensen die er geen verstand van hadden en waar het allemaal zo goedkoop mogelijk moest zijn.

verder was het een bagger uitzending met echt niemand die er ook echt verstand van had. (wat hierboven ook al door iemand vermeldt was)

Dat ze er geen verstand van hebben is duidelijk. maar 6000 euro voor die Lucky vind ik een boel geld. Ook al zou die Z zijn (wat ook niet zo was)

MiSz_SaNdY

Jolliegirl schreef:
KiwiChick schreef:

En ze is op een feest???

WHAWHAWHA ow sorry had even lol

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:15

Jolliegirl schreef:
KiwiChick schreef:

En ze is op een feest???

Er is nog zoiets als een telefoon met internet :+

en ik heb trouwens niet meegekregen dat er gezegd werd dat de pony NIET gekeurd is.

lesilla

Als je goed kan manipuleren kan je best slimme mensen erin laten vallen dat ze niet keuren, of alleszins niet bij een onafhankelijke dierenarts.
Wie goed praat krijgt veel gedaan, en daarvoor moet je geen noob zijn

Gentlegiant

Het grootste aantal gebruikers online was 2616 op 25 min geleden

Bokt heeft over uurtjes gedraait!

Ik wil wel eens weten wat de kijkcijfers van sbs waren :=

fokfanaat

er zijn mensen met internet op hun mobiel he!

knaasje

Jolliegirl schreef:
KiwiChick schreef:

En ze is op een feest???

Tegenwoordig kan je internetten op een telefoon..

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:16

Ohw wauw dit topic gaat nog wel de hele nacht door.

Maja even over het goed snel aankopen,

Je heb eenmaal van die mensen en ja we weten allemaal paarden je onwijs snel kunnen verleiden en de verkoper(ster) die weet dat en gebruik die klein beetje overmacht.

En inderdaad even laten keuren voor je er 1 koopt helaas is die kennis niet bij iederéén en meestal zijn dat bij beginners.

doei

Die advocaat zijn handen trilde trouwens als een rietje...

Dit moet je toch niet willen doen als advocaat!

frangelica

Citaat:
Ook ik heb net de uitzending gekeken. En hoewel ze duidelijk niet netjes handelt, vond ik het één groot zwaktebod. De onderzoeksplicht van de koper werd maar zijdelings vermeld, de gedupeerden gaven niet aan of ze de paarden bij aankoop ook gekeurd hadden en nog meer van dat soort zaken.
Het hele 'wordt nog palomino'-verhaal was natuurlijk om te huilen, wát een dom verhaal. Zelfde als het rhinoverhaal, dat klopte volgens mij ook van geen kanten. En dan heb ik het niet over haar 'feiten', maar over de informatie die Alberto en kornuiten de wereld in holpen. Als je al informatie rond dit soort zaken geeft, zorg dan in hemelsnaam dat je informatie kloppend is.
Vind het niet gek dat ze met dit soort zaken wegkomt, de uitzending zat zo ontzettend slecht in elkaar. Advocaat van haar was een klungel, maar gaf tussen het gestotter door wel goede punten aan.

Ik keur haar gedrag absoluut niet!!! goed, maar deze uitzending was echt belabberd.

ze zecht letterlijk dit paard komt van de slacht af !!!!!!

dus advocaat moet leren horen of hij is beetje doof......

Cyntje

Wat ik gewoon écht nooit snap dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen -O-
Over iemand anders zijn rug, lijkt me dat je dan toch niet met een gerust hart lekker in je bedje ligt... of wat dan ook :\

Alikesflame

Jolliegirl schreef:
KiwiChick schreef:

En ze is op een feest???

internet op je mobiel?! :)*

MiSz_SaNdY

als de pony gekeurd is waarom hebben ze hem dan gekocht als hij spat heeft?

lonnie

Ania schreef:
mensen moeten tegenwoordig zo goedkoop mogelijk een paard scoren maar hij moet wel een topper zijn.
en dan te krenterig zijn om die 200 euro voor een klinische keuring te betalen (want oeh dat is zoveel geld en daar heb ik 4 scapa dekjes voor)

nee sukkel, licht je in, neem een kenner mee, ga naar een handelaar met een goede naam, spaar 3 maanden langer en laat je paard keuren!

als het dan misgaat, ja dan heb je recht tot klagen. Wat ik nu zag, waren mensen die er geen verstand van hadden en waar het allemaal zo goedkoop mogelijk moest zijn.

verder was het een bagger uitzending met echt niemand die er ook echt verstand van had. (wat hierboven ook al door iemand vermeldt was)

owja, in ons geval werd er keurig een da verklaring afgeleverd dat paard 100% in orde was (wat dus onmogelijk is met chronische bronchitis!)

fokfanaat

blijkbaar heeft ze nog steeds volgelingen die ondanks alles achter haar blijven staan.

Ania

Alikesflame schreef:
Ania schreef:

Dat ze er geen verstand van hebben is duidelijk. maar 6000 euro voor die Lucky vind ik een boel geld. Ook al zou die Z zijn (wat ook niet zo was)

maar als je een paard van 6000 euro koopt dan heb je toch ook wel geld voor een keuring en de juiste begeleiding??

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:17

fokfanaat schreef:
blijkbaar heeft ze nog steeds volgelingen die ondanks alles achter haar blijven staan.

vind ik werkelijk ook onbegrijpelijk.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:17

nou voor een z-pony vind ik het dus juist achterlijk weinig geld....