Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Ossi, ik faal heel hard als student. Ik hou van schoon, ik kook graag, ik lust geen bier, ga nooit uit![]()
Exitium, half 10 richting bed betekent wel dat ik er rond 10/half 11 ook echt pas in lig. En ik moet altijd kwart over 6/half 7 weer op. Moet wel m'n 8 uur slaap hebben...
_Tara_ schreef:Al las ik laatst weer dat mensen die vroeg naar bed gaan minder slim zijn ofzo? Geen idee. Ik snapte er niks van, van dat bericht......
_Tara_ schreef:Ik viel ook altijd in slaap vroeger tijdens lesuren, nu bij colleges nog steeds. Heb vanmiddag van 2 tot 5 presentaties waar ik naar moet kijken. Ben bang dat ik dat niet vol ga houden om wakker te blijven
Gianti schreef:Ophalen? Grapjas, heb al moeite om feilloos door het huis voort te bewegen
Ossi schreef:imd schreef:Haha nouuuu! Met andere dingen zijn ze heel gezellig hoor
Breien, dorpsvergaderingen, theekransje?![]()
_Tara_ schreef:Imd, ik ben bezig met gedragsbiologie (met dieren). Heet officieel behavorial ecology maar ik zeg altijd maar gedragsbiologie.
Waarom wil je niet naar de kapper?
Freekers schreef:Van 2 tot 5
_Tara_ schreef:Exitium, dat van dat laat naar bed gaat enzo was een grapje![]()
Nee m'n studie is interessant hoor. Maar dit is een soort symposium over iets wat aansluit bij de stage die ik nu doe en daar gaan we dan met een groepje naartoe.
_Tara_ schreef:Imd, ah ik snap wat je bedoelt. Dan voel je je een beetje een zeur ofzo? Tenminste, dat zou ik hebben. Ik ben laatst gratis naar de kapper geweest, moest ik wel 25 cm haar achterlatenMaar duur he altijd! Pffff. Bij m'n ouders in 't dorp kun je nog voor 11 euro naar de kapper, knippen, wassen en fohnen is dat. Gewoon normaal tarief. Hier in Utrecht is studententarief al 't dubbele
_Tara_ schreef:Je leert gedragsonderzoek te doen met dieren en die resultaten dan te interpreteren. Ik heb bv onderzoek gedaan naar het sociaal leergedrag van guppies (jaja) en nu heb ik met kippen gedragsonderzoek gedaan om te kijken of verandering van dieet invloed heeft op hun gedrag (angst en leervermogen dan vooral).