imd schreef:Ossi schreef:
Je bent student
Leef dan ook een beetje als een student
Zie, zelfs imd is het met mij eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Ossi, ik faal heel hard als student. Ik hou van schoon, ik kook graag, ik lust geen bier, ga nooit uit![]()
Exitium, half 10 richting bed betekent wel dat ik er rond 10/half 11 ook echt pas in lig. En ik moet altijd kwart over 6/half 7 weer op. Moet wel m'n 8 uur slaap hebben... Al las ik laatst weer dat mensen die vroeg naar bed gaan minder slim zijn ofzo? Geen idee. Ik snapte er niks van, van dat bericht......
_Tara_ schreef:Marlinde, 2 uur, pfff...
Ossi, nah het gemiddelde studentenhuis is toch echt niet schoon...
Ik heb niet zoveel uitgaande vriendinnen in Utrecht wonen. En alleen ga ik niet.
imd schreef:Ik ga ook weinig uit Tara, mijn vriendengroep vindt het niet leuk en de meesten wonen ook niet in de stad idd.. Ik hou er zelf wel van, op z'n tijd, kan alleen heel erg slecht tegen te weinig slaap. En dat is met uitgaan ook vaak een probleem
Oh, en ik doe met je mee, ik faal ook als typische student
Ossi schreef:imd schreef:Ik ga ook weinig uit Tara, mijn vriendengroep vindt het niet leuk en de meesten wonen ook niet in de stad idd.. Ik hou er zelf wel van, op z'n tijd, kan alleen heel erg slecht tegen te weinig slaap. En dat is met uitgaan ook vaak een probleem
Oh, en ik doe met je mee, ik faal ook als typische student
Ze kunnen nu bij jou slapen toch!?
Ossi schreef:_Tara_ schreef:Marlinde, 2 uur, pfff...
Ossi, nah het gemiddelde studentenhuis is toch echt niet schoon...
Ik heb niet zoveel uitgaande vriendinnen in Utrecht wonen. En alleen ga ik niet.
Ik bedoelde dat het normaal is dat je in een schijn huis wil leven
Ook geen klasgenoten voor een gezellige avond? Volgens mij wordt er in Utrecht ook genoeg gestapt door de studenten. Ok, het is geen Groningen...