Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Zeker van belang.... maar hou het dan wel bij de kern. Op alle slakken zout gaan leggen zoals bedden die wel of niet netjes zijn opgemaakt is niet nodig lijkt me. Dan wordt het meer een afzeiktopic en daarmee haal je ook de kracht eruit, want de kern is weldegelijk van belang.
Schuur_ schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Babootje schreef:manzano schreef:Zeker van belang.... maar hou het dan wel bij de kern. Op alle slakken zout gaan leggen zoals bedden die wel of niet netjes zijn opgemaakt is niet nodig lijkt me. Dan wordt het meer een afzeiktopic en daarmee haal je ook de kracht eruit, want de kern is weldegelijk van belang.Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Cayenne schreef:Van henktennapelRizette schreef:Zijn er meer mensen hier die ongevraagd priveberichten van PZB ontvangen? Beetje raar als je op hun site geblokt wordt vwb communicatie en je dan via Bokt wel priveberichten van hen krijgt dus ik open ze ook niet. Blijf in in hun stijl.
Via het account van Henk? Of een ander account?
Cayenne schreef:Rizette schreef:Zijn er meer mensen hier die ongevraagd priveberichten van PZB ontvangen? Beetje raar als je op hun site geblokt wordt vwb communicatie en je dan via Bokt wel priveberichten van hen krijgt dus ik open ze ook niet. Blijf in in hun stijl.Rizette schreef:Van henktennapelVia het account van Henk? Of een ander account?
Wendy_Komen schreef:Commerciële dingen deden ze niet op naam van pzb want dat mocht niet? Ik ben het even kwijt...
candalisa schreef:Er wordt nu om meer maandelijkse donaties gevraagd omdat ze anders niet kunnen blijven bestaan
Wendy_Komen schreef:[Moderatoropmerking:Bericht verwijderd door auteursrecht[/url] ]
Commerciële dingen deden ze niet op naam van pzb want dat mocht niet? Ik ben het even kwijt...
Wendy_Komen schreef:[ Afbeelding[/url] ]
Commerciële dingen deden ze niet op naam van pzb want dat mocht niet? Ik ben het even kwijt...