FEI Europese Kampioenschappen Aken 2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:55

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:56

Tja ik vond Arlando veel beter dan Johnson en Totilas ook beter dan Johnson. Die verschillen in punten kunnen echt niet.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:57

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey

harbourlight schreef:
Tja ik vond Arlando veel beter dan Johnson en Totilas ook beter dan Johnson. Die verschillen in punten kunnen echt niet.

Daar ben ik het niet mee eens. Johnson toonde absoluut beter dan Totilas.

Anoniem

Janine1990 schreef:
[naam] schreef:
Daar hebben ze al een heel onderzoek naar gedaan etc. Maar dat ligt weer ergens te verstoffen. In het turnen hebben ze hier super systemen voor.

Grote namen in de turnsport snappen deze manier van het komen tot een uitslag ook echt niet.

Afgelopen week zwemmen in Rusland. Schoonspringen, heel eenvoudig de hoogste en laagste eraf.

Doen ze hier nu ook hoor... Zijn zeven in plaats van 5..

Wat raar dat ze dan ze wegvallende scores niet laten zien?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:58

essie_blue schreef:
gabixcoen schreef:

Toch nog hoop op 1e plek? Als we Valegro saboteren en Eddie rijd 90%! Dan winnen we! :+

Waar is die ober?? :')

Pas maar op, dadelijk verschijnt hij bij Edward. Fritsie houdt ook niet zo van obers vermoed ik. :Y)

LauraEH

Vind de score wel terecht van Totilas. Was een nette proef, maar kon nog wel wat meer vind ik. Ben in ieder geval al blij dat Totilas weer in de ring verschijnt :)
Nu maar wachten op Eddie :Y)

Dapnik

Vind het ontzettend fijn om zo via de tv alles te kunnen volgen!

Al vind ik dat Toot en MAR vooruit zijn gegaan, de Totilas waar ik kippenvel van kreeg zie ik niet meer helaas.

Naath86

Hoeveel gaan er nu door naar de Special?

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:59

Tazzey schreef:
harbourlight schreef:

+1 :o

Dapnik

25 en 15 daarvan naar de kür, dacht ik

Silkwood

Kun je deze stream nog terugkijken? Ik moet om 6 uur weg en raad eens, om 7 uur komen charlotte, eddie en kristina.. jeey..!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:00

Dapnik schreef:
25 en 15 daarvan naar de kür, dacht ik

Bedankt. En maximaal 3 per land?

Tazzey

gabixcoen schreef:
Kun je deze stream nog terugkijken? Ik moet om 6 uur weg en raad eens, om 7 uur komen charlotte, eddie en kristina.. jeey..!

Edward start om 18.50. Zou zo lullig zijn als je het mist. ;)

Deeks93

Sluit ik me bij aan!! Ik vond Johnson ook echt veel beter!! HPM Heeft johnson super laten zien en vond de punten ook echt terecht!

Arlando kan ik niet over mee praten, heb t niet gezien...
Totilas vond ik iig matig, maar dat vind ik al sinds ie bij edward weg is... des al niet te min vind ik wel dat MAR er uithaalt wat ie er uit kan halen en dat ie super zijn best doen, maar iets sportiever had wel gemogen aan het einde:P

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:01

Tazzey schreef:
gabixcoen schreef:

Edward start om 18.50. Zou zo banketstaaf zijn als je het mist. ;)

Ik mis het.. Dus daarom..

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:02

Stral: België gaat er naast pakken denk ik :( Maar 3% op Denemarken en die hebben nog een goede combinatie te gaan + die hun 4e ruiter had weinig dus als die geschrapt wordt, wordt het verschil sowieso al een pak kleiner.

heidy_wilco

Hoe je het ook went of keert: Een super gereden proef van Matthias! Nee, het was absoluut niet het beste, maar wat heb ik een respect voor die jongen. Met die druk toch nog zo'n prestatie zetten. Hij heeft het echt niet makkelijk gehad en is door heel veel mensen de grond in geboord. Daarbij ook niet echt een wedstrijdritme. Ik hoop dat hij naar al die sh*t in betere tijden beland, want dat verdient dit duo wel.

Bnet

Toch vind ik het knap hoe MAR Totilas zo rond gestuurd krijgt. Die jongen heeft toch een hoop druk op zijn schouders. Ik gunde hem van harte dat hij deze proef eens zonder al te gekke sprongen, blessures of wat dan ook kon doorlopen en gewoon eens lekker kon gaan rijden.
Ik vond wel dat er een aantal fouten in de proef zaten; te diep komen, fout in de eners (en die telt dus ook nog eens dubbel), in het uitstrekken ook net niet lekker regelmatig... En minder ontspanning dan bij bijvoorbeeld van Silfhout. En dan lever je alles bij elkaar toch wel in.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor hem érg frustrerend is om de punten te zien, zeker als je zelf wel het gevoel hebt dat je goed rijdt. En dan die verschillen... Ja dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Dat zou ik zelf ook ontzettend frustrerend vinden.
Ondanks alles denk ik toch dat MAR een goede prestatie neergezet heeft, maar inderdaad niet de beste van iedereen die we tot nu toe gezien hebben. En zo is hij uiteindelijk in totaal ook gepunt.

Silkwood

gabixcoen schreef:

O:) O:) O:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:03

vonneke schreef:
Wat raar dat ze dan ze wegvallende scores niet laten zien?

Hoe bedoel je? Volgens mij laten ze zeven scores zien. Daarvan vallen de hoogste en laagste af en daarvan tonen ze het gemiddelde dacht ik.

Esmee_RS

Ik ben ook heel benieuwd naar Goncalo Carvahlo dalijk! Vind Batuta echt een gave merrie! :D
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar Charlotte en Edward! *\o/* :)F

Silkwood

BernetteO schreef:
Toch vind ik het knap hoe MAR Totilas zo rond gestuurd krijgt. Die jongen heeft toch een hoop druk op zijn schouders. Ik gunde hem van harte dat hij deze proef eens zonder al te gekke sprongen, blessures of wat dan ook kon doorlopen en gewoon eens lekker kon gaan rijden.
Ik vond wel dat er een aantal fouten in de proef zaten; te diep komen, fout in de eners (en die telt dus ook nog eens dubbel), in het uitstrekken ook net niet lekker regelmatig... En minder ontspanning dan bij bijvoorbeeld van Silfhout. En dan lever je alles bij elkaar toch wel in.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor hem érg frustrerend is om de punten te zien, zeker als je zelf wel het gevoel hebt dat je goed rijdt. En dan die verschillen... Ja dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Dat zou ik zelf ook ontzettend frustrerend vinden.
Ondanks alles denk ik toch dat MAR een goede prestatie neergezet heeft, maar inderdaad niet de beste van iedereen die we tot nu toe gezien hebben. En zo is hij uiteindelijk in totaal ook gepunt.

_/-\o_ _/-\o_

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:04

Tazzey schreef:
harbourlight schreef:

Dat mag, zelfs de jury is het niet met elkaar eens :D

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:06

*\o/* *\o/* *\o/* Wees verstandig, ga op volleybal *\o/* *\o/* *\o/*

Ik bedoel in het algemeen he, niet iemand specifiek btw
Laatst bijgewerkt door equitation op 13-08-15 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt