Ooohhh dit vind ik de vorige proef een hele fijne combinatie!
Roosch
Geplaatst: 07-08-12 11:44
muntdrop schreef:
Ik ga even een eitje bakken xD
En ik ga maar eens onderweg naar de winkel, mooi even de tijd voor nu.
Ibalia
Geplaatst: 07-08-12 11:44
Cayenne schreef:
Perschef Jacob Melissen is er van overtuigd dat het zilver gaat worden.
Jacb Melissen is altijd een hele positieve man maar ik hoop natuurlijk dat hij gelijk krijgt..
Ik vond het spaanse meisje een mooie combi met Painted Black..jammer van de storing..kon geen onregelmatigheid ontdekken btw maar moet kan het niet helemaal optimaal volgen ivm werk
Ik zit via tel en niet via computer want sinds bijt is vernieuwd spaces me Comp. Erop maar via internet kan het niet via NOS .nl. Ofzo zou het echt niet weten zelf namelijk?
muntdrop
Geplaatst: 07-08-12 11:45
Melisding schreef:
muntdrop schreef:
Ik ga even een eitje bakken xD
Hmm die zou ik ook wel lusten
Haha ik wil er best 1 naar je sturen maar dat geen een beetje moeilijk denk ik xD
Ik zit via tel en niet via computer want sinds bijt is vernieuwd spaces me Comp. Erop maar via internet kan het niet via NOS .nl. Ofzo zou het echt niet weten zelf namelijk?
Maar er zijn nog niet echt denderent hoge scores gereden vind ik..
tante_trien
Geplaatst: 07-08-12 11:46
Ibalia schreef:
Ik vond het spaanse meisje een mooie combi met Painted Black..jammer van de storing..kon geen onregelmatigheid ontdekken btw maar moet kan het niet helemaal optimaal volgen ivm werk
Mooi paard mooi meisje práchtige combi!
Retlaw
Geplaatst: 07-08-12 11:46
zosja24 schreef:
Help! NOS gooit me eruit, en doet nu niks meer... hebben jullie dit toevallig ook gehad? Eurovision doet het ook niet... Als ik klik op 'kijken' gebeurd er gewoon helemaal niks. Iemand tips? Best wel zuur dit...