Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maris1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:09

dit misselijk mens heeft mij 2 jaar terug ook een paard proberen te verkopen godzijdank heb ik het gelukkig niet gedaan , vertrouwde het al hele maal niet .
nu blijk ook waarom ik het niet vertrouwde :+

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:09

Girl In The Mirror schreef:
Hoogtepunt van de uitzending vond ik toch wel die slechte photoshop van dat paard dat uit Portugal zou komen. Wat zou ik daar graag een screencap van hebben. _O-

:))

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:10

sprozee schreef:
verder vond ik het wel een ei van een advocaat maar goed

hoe zou jij reageren als je zulke tegenstrijdige verhalen over je client moet goedpraten :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:10

Ik denk dat je het beste morgenochtend of middag de uitzending terug kunt kijken, want nu zal het wel overbelast zijn.

Rosie

Ja er staan ook foto;s van haar op een paard tussen haar posts. Ook fotos van het meisje met die springpony Lucky. (dan niet met lucky maar een andere pony).

MiSz_SaNdY

sprozee? wat heeft dat er mee te maken of ik haar persoonlijk wel of niet ken?

Ylana

Cayenne schreef:
Eindelijk iemand die het snapt _/-\o_
Geloof me, de moddies en iedereen uit het team die dit heeft gezien, zou ook niets liever willen dan dat deze mevrouw eens goed te kijken wordt gezet, maar helaas werkt de wet nou eenmaal anders.

Maar wanneer er iemand met een verhaal uit eerste hand komt is dit toch wel toegestaan of ook niet?

Zensation

Met grote verwondering zitten kijken naar de uitzending.. Ik heb het forum al 2 weken gevolgd en wist tot 2 minuten geleden echt niet wie het was!
Misschien ben ik dan de enige.. haha, weet hoe ze heet nu maar ik ken haar niet.. misschien wel gelukkig!
Ik ben zo blij dat dit nou eens uitgemeten in de media naar voren komt, zulke monsters als zij maken het voor de mensen waaronder ook ik onmogelijk om hun werk naar behoren te doen! Mijn hele leven bestaat uit liefde voor deze dieren, verkopen moet, maar wel op een verantwoorde en eerlijke manier!
De tijd die ze bij mij verblijven ontbreekt het ze aan niets, liefde,training,het allerbeste voer en aandacht!
WALGELIJK ZULKE MENSEN! Dat die zicht paardenhanderlaarSTER mogen noemen! FOEI!!
O.M, GRIJP EENS IN! STELLETJE SLAPERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ilsemarie

@lonnie: ik denk dat undercover in nederland allang blij is dat ze in ieder geval 1 zaak goed op film hebben! is nog niet zo makkelijk en ongevaarlijk volgens mij, dat verborgen filmen... := niet zonder risico's!

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:11

dat is maf, zonder op bokt gelezen te hebben zei ik tegen mijn vriend...
Goh volgens mij is het een bokker, want de naam van de trainster heb ik bij een bepaalde bokker gehoord en ook de merrie Kamillia....
Echt te erg zo iemand...
Je zal je paard naar de slacht gedaan hebben...
Of net een slachtpaard gekocht hebben...

En die photoshop.... Die was reteslecht!!

Stephanie_86

blue_kim schreef:
sprozee schreef:
verder vond ik het wel een ei van een advocaat maar goed

hoe zou jij reageren als je zulke tegenstrijdige verhalen over je client moet goedpraten :P

jah das ook wel weer zo zou ook niet weten hoe ik me eruit kon praten

KiwiChick

Re: Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Ik ben net gebeld door Roelie dat ze op een feest is en de aflevering niet heeft kunnen zien maar ze wil jullie allemaal bedanken voor jullie respect.

Ania

mensen moeten tegenwoordig zo goedkoop mogelijk een paard scoren maar hij moet wel een topper zijn.
en dan te krenterig zijn om die 200 euro voor een klinische keuring te betalen (want oeh dat is zoveel geld en daar heb ik 4 scapa dekjes voor)
en dan klagen dat het dier niet goed is.

nee sukkel, licht je in, neem een kenner mee, ga naar een handelaar met een goede naam, spaar 3 maanden langer en laat je paard keuren!

als het dan misgaat, ja dan heb je recht tot klagen. Wat ik nu zag, waren mensen die er geen verstand van hadden en waar het allemaal zo goedkoop mogelijk moest zijn.

verder was het een bagger uitzending met echt niemand die er ook echt verstand van had. (wat hierboven ook al door iemand vermeldt was)
Laatst bijgewerkt door Ania op 23-05-10 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

PriDepo

Snap het zo ie zo niet.. Namen mogen niet bekend worden, maar valt niet te missen he?!?! n het begin van de uitzending staat als je de stukjes ziet van haar website de naam van die hengst van dr dr op.. Dus waarom zou het nou nog verborgen moeten houden?!?! Immers word haar boktnaam dus gewoon vermeld in het programma...

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:12

inderdaad ania!!!!

Charmaiineee

kijk nu de herhaling.. vind het zoooooo erg hoe ze tegen de paarden praat..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:12

Ylana schreef:
Cayenne schreef:
Eindelijk iemand die het snapt _/-\o_
Geloof me, de moddies en iedereen uit het team die dit heeft gezien, zou ook niets liever willen dan dat deze mevrouw eens goed te kijken wordt gezet, maar helaas werkt de wet nou eenmaal anders.

Maar wanneer er iemand met een verhaal uit eerste hand komt is dit toch wel toegestaan of ook niet?

Zolang er niet naar de uitzending wordt verwezen wel ja :j

Dat sommige dingen niet goed uitgelegd werden kan ik me voorstellen.
Het is een commerciele uitzending die voor iedereen begrijpbaar moet zijn. Dan kun je niet met medische termen gaan smijten waar 90% van Nederland geen verstand van heeft. Het moet ook een groter publiek kunnen boeien.

Stephanie_86

MiSz_SaNdY schreef:
sprozee? wat heeft dat er mee te maken of ik haar persoonlijk wel of niet ken?

ik vroeg he me gewoon af ik bedoel niks aanvallends gewoon nieuwsgierig

Biskwie

De uitzending is nu terug te kijken!

Nessah

Spaar 3 maanden langer? Pony van 6.000 en die man had er 1 van 25.000 euro.. Praat je niet over lagere prijsklasse lijkt mij zo.

RoosIris

KiwiChick schreef:
Ik ben net gebeld door Roelie dat ze op een feest is en de aflevering niet heeft kunnen zien maar ze wil jullie allemaal bedanken voor jullie respect.

Ze heeft het zelf niet eens gezien?? jeetje, als ik zo open en bloot op tv zou komen in deze hoedanigheid dan zou ik dit zeker willen zien. Sowieso om te kijken of alberto niet bepaalde dingen uit zijn verband heeft getrokken o.i.d

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:13

Ania schreef:
mensen moeten tegenwoordig zo goedkoop mogelijk een paard scoren maar hij moet wel een topper zijn.
en dan te krenterig zijn om die 200 euro voor een klinische keuring te betalen (want oeh dat is zoveel geld en daar heb ik 4 scapa dekjes voor)
en dan klagen dat het dier niet goed is.

nee sukkel, licht je in, neem een kenner mee, ga naar een handelaar met een goede naam, spaar 3 maanden langer en laat je paard keuren!

als het dan misgaat, ja dan heb je recht tot klagen. Wat ik nu zag, waren mensen die er geen verstand van hadden en waar het allemaal zo goedkoop mogelijk moest zijn.

verder was het een bagger uitzending met echt niemand die er ook echt verstand van had. (wat hierboven ook al door iemand vermeldt was)

Er zijn wel degelijk mensen geweest die hun paard hebben laten keuren door een onafhankelijke dierenarts :j

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:13

In 1 woord walgelijk.......dat je zo je zakken kunt vullen over de rug van mensen en dieren en dan jezelf nog recht in de ogen kunnen kijken ook...Dan zit er echt een aantal draadjes los in je bovenkamer.......
Gelukkig is het postuur en accent van deze oplichtster niet heel moeilijk te vergeten en zullen potentiële slachtoffers haar dan hieraan ook herkennen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:13

Esther, mij zul je ook niet horen zeggen dat ik haar praktijken goed keur. Absoluut niet!! Maar ook moeders die een paard voor hun dochter kopen, zéker dan, hebben zich gewoon in te lezen. Je koopt een auto toch ook niet zonder je goed te laten informeren? Sterker nog, in de huidige maatschappij wordt de aanschaf van een waterkoker niet gedaan zonder uitvoerig internetonderzoek. Waarom dan wél een paardenhandelaar op haar blauwe ogen vertrouwen? Als er één handelsomgeving is waar rot gespeeld wordt, is het de paardenhandel wel.

Neemt niet weg dat het gewoon ronduit walgelijk is hoe zij met paarden en klanten om gaat, en ik hoop ook van harte dat deze uitzending én bewustzijn kweekt bij het paardenkopende publiek, en dat zij haar deuren kan gaan sluiten.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:13

smokey17 schreef:
KiwiChick schreef:

Ze heeft het zelf niet eens gezien?? jeetje, als ik zo open en bloot op tv zou komen in deze hoedanigheid dan zou ik dit zeker willen zien. Sowieso om te kijken of alberto niet bepaalde dingen uit zijn verband heeft getrokken o.i.d

Of ze het nou vandaag kijkt of morgenochtend maakt ook niet meer uit denk ik :)