nu blijk ook waarom ik het niet vertrouwde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Eindelijk iemand die het snapt![]()
Geloof me, de moddies en iedereen uit het team die dit heeft gezien, zou ook niets liever willen dan dat deze mevrouw eens goed te kijken wordt gezet, maar helaas werkt de wet nou eenmaal anders.
Ylana schreef:Cayenne schreef:Eindelijk iemand die het snapt![]()
Geloof me, de moddies en iedereen uit het team die dit heeft gezien, zou ook niets liever willen dan dat deze mevrouw eens goed te kijken wordt gezet, maar helaas werkt de wet nou eenmaal anders.
Maar wanneer er iemand met een verhaal uit eerste hand komt is dit toch wel toegestaan of ook niet?
KiwiChick schreef:Ik ben net gebeld door Roelie dat ze op een feest is en de aflevering niet heeft kunnen zien maar ze wil jullie allemaal bedanken voor jullie respect.
Ania schreef:mensen moeten tegenwoordig zo goedkoop mogelijk een paard scoren maar hij moet wel een topper zijn.
en dan te krenterig zijn om die 200 euro voor een klinische keuring te betalen (want oeh dat is zoveel geld en daar heb ik 4 scapa dekjes voor)
en dan klagen dat het dier niet goed is.
nee sukkel, licht je in, neem een kenner mee, ga naar een handelaar met een goede naam, spaar 3 maanden langer en laat je paard keuren!
als het dan misgaat, ja dan heb je recht tot klagen. Wat ik nu zag, waren mensen die er geen verstand van hadden en waar het allemaal zo goedkoop mogelijk moest zijn.
verder was het een bagger uitzending met echt niemand die er ook echt verstand van had. (wat hierboven ook al door iemand vermeldt was)
smokey17 schreef:KiwiChick schreef:Ik ben net gebeld door Roelie dat ze op een feest is en de aflevering niet heeft kunnen zien maar ze wil jullie allemaal bedanken voor jullie respect.
Ze heeft het zelf niet eens gezien?? jeetje, als ik zo open en bloot op tv zou komen in deze hoedanigheid dan zou ik dit zeker willen zien. Sowieso om te kijken of alberto niet bepaalde dingen uit zijn verband heeft getrokken o.i.d