[HK] Share your passion! Vind je prins op Biks&Bytes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:14

LisaLuna schreef:
Zelfs ik zou opstaan voor een oudere dame al heb ik pijn. :n
Vind het zo belachelijk hoe asociaal de jeugd is en word. Word ook vaak heel respectloos behandeld bij mijn werk als Snackbarmedewerker dat ik denk.. Ik maak je eten hoor, zou maar oppassen :') .
Terwijl ik áltijd alle winkelmensen een fijne dag wens.

Wow 26 cm! Nee geloof zeker dat dat niet fijn is! Heb het ook wel gevoeld (wel minder heftig als jou dan uiteraard) maar het is heel anders. Dit voelt als constante spierpijn en soms staan mijn benen ineens in de brand lijkt wel, steken en branden als een gek. Het idee van beestjes die over mijn lichaam lopen. Ik lijk wel gek haha!

Het is heel onduidelijk ja, sommige zeggen dat het ook aan je eetpatroon ligt, maar ik merk daar weinig verschil van! Het is denk ik helaas voor ieder mens verschillend!

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet vragen maar.. je broertje leeft op het moment niet meer? :(:)
Wat heftig en rot dat er geen duidelijkheid is..

Dat is niet alleen bij jongeren hoor. :P Op de standby hadden we ook regelmatig iemand die in een half uur tijd 14 voicemailberichten insprak omdat ze niet in kon loggen. We hebben een half uur reactietijd en ik zat de laatste keer in de auto, dus kon niet direct opnemen. Voicemailberichten van "ik vind dit niet kunnen", "ik EIS dat ik nu teruggebeld word", etc. Ze sprak alleen geen telefoonnummer in. :') Toen ik uiteindelijk wel opnam en aangaf dat ik in de auto zat en later niet terug kon bellen omdat ze geen nummer ingesproken heb, kreeg ik een grote bek... :') Heb het uiteindelijk maar weer bij onze contactpersoon neergelegd, collega's hadden ook al last met haar gehad, en volgens mij heeft ze het nu eindelijk door...

Denk dat ik minder last gehad heb dan jij hoor.. :(

En ja, hij leeft niet meer. Werd op een dinsdagochtend uit bed geroepen, keek op m'n wekker en schrok omdat ik te laat was. Dacht dat ik daarvoor geroepen werd. Stond net in de badkamer toen ma riep dat ze het ziekenhuis gebeld had. Stond dezelfde seconde nog beneden. Gelijk begonnen met reanimatie tot de ambulances er waren, had daar ooit nog training voor gehad. Ambulancebroeders hebben het overgenomen en er is ook nog een traumaheli geweest, maar heeft uiteindelijk niet meer geholpen.

Ben daarna maar gaan bellen, pa stond ergens bij Lyon (is chauffeur, is zelf naar huis komen rijden die dag) en de familie ook gebeld. Uiteindelijk, toen er wat familie was, ben ik om 11:30 maar richting school gegaan. Moest thuis weg en zat in m'n examenjaar, had twee dagen erna een praktijkexamen scheikunde. :')

Vorige maand was het alweer tien jaar geleden, heb 'm "geëerd" door appelmoes te eten, was één van z'n lievelingsdingen en had ik al tien jaar niet op. :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:16

milou123 schreef:
Wet bijzondere opnemingen in psychiatrische ziekenhuizen (Wet Bopz) -:)
Geldt voor de gehele zorg waar vrijheidsbeperkende maatregelen uitgevoerd worden.

Ik heb nu Big-wet, BOPZ, WBGO(Wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst )

Kwam bij opium meer uit bij drugsgrbuik en dat het wel eens legaal word gedaan voor medicinaal gebruik, maar dat vind ik die WBGO toch beter.

Nog even verder speuren op andere maar denk dat dit wel oke is.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:17

Jeetje Exitium, wat verschrikkelijk Y;(

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:18

Ossi schreef:
Nooo, thank YOU! :+:

:D <3

Slacken dus.... ik zal het onthouden :')

Opiumwet is voor morfine en dat soort medicatie, dat moet op onmogelijke manieren opgeborgen worden.

Ex...nogwat. Heftig verhaal. Heel lief dat je appelmoest hebt gegeetn!

Cindequil

Re: [HK] Share your passion! Vind je prins op Biks&Bytes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:21

Zo heb er nog wilsonbekwaam aan toe gevoegd. Vind het goed zo! Op naar de postvak van mijn leraar.
Goed gedaan al zeg ik het zelf, want als ik niet een extra schop onder m'n kont had gehad van mijn fb-praat maatje, zat ik nu nog te niksen!
Motivatie voor volgende opdracht is er nu zelfs, gaat goeeed. haha.

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:21

Heftig zeg :(

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:22

Cindeeh schreef:
Zo heb er nog wilsonbekwaam aan toe gevoegd. Vind het goed zo! Op naar de postvak van mijn leraar.
Goed gedaan al zeg ik het zelf, want als ik niet een extra schop onder m'n kont had gehad van mijn fb-praat maatje, zat ik nu nog te niksen!
Motivatie voor volgende opdracht is er nu zelfs, gaat goeeed. haha.

Heel goed! *\o/*
Waar gaat je volgende opdracht over? :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:26

Ook in de richting van geriatrie.
Een sociale kaart maken voor zorgdragen van omg purmerend/zaanstreek

Sociale gegevens rondom ouderenzorg, instanties, instellingen, hulpverleningsplaatsen, medische en andere voorzieningen in een omgeving of streek.

En daarnaast moet ik nog een presentatie in elkaar flansen over vooroordelen bij bi/lesbi(eventueel ook herkenbaar in de zorg)
Een mannelijke (homo) klasgenoot doet dan zijn zegje en een vrouwelijke klasgenoot doet haar zegje over buitenlanders (ze komt zelf uit een oosters land) niet al te ingewikkeld gelukkig

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:26

Ah, dat mag je lekker zelf doen! :D

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:27

Als je nog meer moet weten over wetten enzo Cindy, dan gil maar, sla ik mijn wettenboekje wel even open. B-)
Wordt dat peperdure boek ook nog eens gebruikt.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:28

nou, mn bed maar eens in duiken en hopen dat ik morgen niet al mn geleerde werk vergeten ben xD

en dan kijken hoeveel pagina's er dan bij zijn gekomen

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:30

tante_trien schreef:

Heb je dan nu eindelijk tijd voor die massage?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:31

Ossi schreef:
tante_trien schreef:

Ik zit de hele avond al te wachten..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:31

@Exitium, vreselijk zeg wat heftig!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:36

Haha Milou, bedankt. ik haaaaat alles wat met wetten te maken heeft, ik snap er niets van, haha.
Voorlopig ben ik gelukkig klaar met de wetten.

Angela, die andere opdrachten zijn gelukkig niet zo groot dus dat komt helemaal goed :-)

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:36

tante_trien schreef:
Ossi schreef:

Ik zit de hele avond al te wachten..

*olie pakken gaat *
Sensuele jasmijn goed?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:38

Zo ik duik nu lekker mijn bedje in, nog even boekje lezen en dan slapen. Gelukkig mag ik nog een dagje extra uitslapen :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:39

Truste :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:40

Ossi schreef:
*olie pakken gaat *
Sensuele jasmijn goed?

Kan mij dat nou schelen, als je maar masseert :D
Doe je wel voorzichtig, mijn rechtervoet is nog bont en blauw. :')

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:40

Trusten!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:41

Exitium schreef:
Dat is niet alleen bij jongeren hoor. :P Op de standby hadden we ook regelmatig iemand die in een half uur tijd 14 voicemailberichten insprak omdat ze niet in kon loggen. We hebben een half uur reactietijd en ik zat de laatste keer in de auto, dus kon niet direct opnemen. Voicemailberichten van "ik vind dit niet kunnen", "ik EIS dat ik nu teruggebeld word", etc. Ze sprak alleen geen telefoonnummer in. :') Toen ik uiteindelijk wel opnam en aangaf dat ik in de auto zat en later niet terug kon bellen omdat ze geen nummer ingesproken heb, kreeg ik een grote bek... :') Heb het uiteindelijk maar weer bij onze contactpersoon neergelegd, collega's hadden ook al last met haar gehad, en volgens mij heeft ze het nu eindelijk door...

Denk dat ik minder last gehad heb dan jij hoor.. :(

En ja, hij leeft niet meer. Werd op een dinsdagochtend uit bed geroepen, keek op m'n wekker en schrok omdat ik te laat was. Dacht dat ik daarvoor geroepen werd. Stond net in de badkamer toen ma riep dat ze het ziekenhuis gebeld had. Stond dezelfde seconde nog beneden. Gelijk begonnen met reanimatie tot de ambulances er waren, had daar ooit nog training voor gehad. Ambulancebroeders hebben het overgenomen en er is ook nog een traumaheli geweest, maar heeft uiteindelijk niet meer geholpen.

Ben daarna maar gaan bellen, pa stond ergens bij Lyon (is chauffeur, is zelf naar huis komen rijden die dag) en de familie ook gebeld. Uiteindelijk, toen er wat familie was, ben ik om 11:30 maar richting school gegaan. Moest thuis weg en zat in m'n examenjaar, had twee dagen erna een praktijkexamen scheikunde. :')

Vorige maand was het alweer tien jaar geleden, heb 'm "geëerd" door appelmoes te eten, was één van z'n lievelingsdingen en had ik al tien jaar niet op. :)

Belachelijk zeg die vrouw. :n

Jeetje wat heftig zeg :(:) :(:) dikke knuffel
Ahh! Ik eet altijd appelmoes hihi!
Laatst bijgewerkt door LisaLuna op 08-04-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:41

tante_trien schreef:
Ossi schreef:
*olie pakken gaat *
Sensuele jasmijn goed?

Kan mij dat nou schelen, als je maar masseert :D
Doe je wel voorzichtig, mijn rechtervoet is nog bont en blauw. :')

Ik denk dat dit beter verder kan op whatsapp, niet geschikt voor jonge lezers <3 :')

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:43

Ossi schreef:
Ik denk dat dit beter verder kan op whatsapp, niet geschikt voor jonge lezers <3 :')

Ga je vies doen?

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:48

tante_trien schreef:
Ossi schreef:

Ga je vies doen?

Uiteraard *\o/* :j

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:56

Ossi schreef:
Uiteraard *\o/* :j

:')

Denk dat ik mijn mandje ga opzoeken... geen lol aan hier! -O-