tante_trien schreef:Ossi schreef:Uiteraard
Kijk maar uit dat ik je niet mee naar huis neem in mijn broekzak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:LisaLuna schreef:Haha ik WIL opleiding boekhouding gaan volgen heb al wel gegoogled maar ben nieuwsgierig wat het allemaal een beetje inhoud!
@ Exitium: Ziet er lekker uit!
En eind augustus pffffff!
Heb zelf ruim vijf jaar salarisadministratie gehad en sprong nog wel eens bij bij de boekhouding. Is niet de meest spannende baan. Inboeken van betalingen, factureren, wanbetalers nabellen, belastingaangifte doen, etc. Het moet je trekken.
En thanks, smaakt ook erg goed.Ben wel van de Aziatische keuken, valt veel lekkers in te vinden en is ook leuk om te maken.
LisaLuna schreef:Ja inderdaad! Tijd zal leren. Ik moet ook wel echt iets van een kantoorbaan doen gezien ik een ziekte heb waardoor teveel bewegen niet fijn is!
En als het me bevalt lekker talen er bij leren dat ik iedereen en alles kan bellen.
milou123 schreef:Hoor ik daar iets over eten? Aziatisch eten ook nog?
LisaLuna schreef:Zat ook te twijfelen of ik geen ICT zou doen (wel iets anders geloof ik toch?) maar toch maar voor boekhoudster gekozen en daarna filiaalmanager. Wéér wat anders.
Ik heb Fybromyalgie , dat is een soort reuma die niet te vinden is en geen medicijnen. En waarschijnlijk ook nog een andere reuma in mijn rug.
LisaLuna schreef:Ja verschilt per persoon en per dag.
Het is echt stom en daarom is het zo'n ongeloofwaardige ziekte.. Morgen spring ik bij wijze van spreken zo op mijn paard terwijl ik de dag er na misschien niet eens normaal kan aankleden zonder hulp.