Ik kan tegen alles behalve als er dus iemand iets aan zijn nagel heeft. Dan val ik flauw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tante_trien schreef:milou123 schreef:Angela, wat doe je nou!
Daar gaan al mijn slimme adviezen van vandaag.
Nee, dat is echt een serieus advies!
De laatste keer dat ik toets had wilde ik gaan leren, ik kijk in mijn boek, en ik snap er níks van, leg mijn boek weg en ben in de zon gaan liggen. Niet meer naar omgekeken. Op de toets zelf 1 vraag gegokt, de rest allemaal zo ingevuld, goed voor een 9,8
tante_trien schreef:milou123 schreef:Angela, wat doe je nou!
Daar gaan al mijn slimme adviezen van vandaag.
Nee, dat is echt een serieus advies!
De laatste keer dat ik toets had wilde ik gaan leren, ik kijk in mijn boek, en ik snap er níks van, leg mijn boek weg en ben in de zon gaan liggen. Niet meer naar omgekeken. Op de toets zelf 1 vraag gegokt, de rest allemaal zo ingevuld, goed voor een 9,8
rienne schreef:jij blij ossi! Echt fijn dat het geen zeer doet!
Ik kan tegen alles behalve als er dus iemand iets aan zijn nagel heeft. Dan val ik flauw. Heb ooit eens iemand gezien met een slagaderlijke bloeding, blijf ik nuchter onder. Week erna trok iemand zijn nagel eraf, poef daar ging ik
tante_trien schreef:milou123 schreef:Social work, maatschappelijk werk en dienstverlening.![]()
Geen probleem, kom maar op!
Flessuh schreef:doe je die van mij van milieukunde dan ook even? heb nog 1 van hydrologie/geologie liggen en nog 1 van milieu-effect rapportages naast die van statistiek en onderzoeksmethodiek.
en ik mag nog 1 van scheikunde over doen om een hoger cijfer te halen
tante_trien schreef:Flessuh schreef:doe je die van mij van milieukunde dan ook even? heb nog 1 van hydrologie/geologie liggen en nog 1 van milieu-effect rapportages naast die van statistiek en onderzoeksmethodiek.
en ik mag nog 1 van scheikunde over doen om een hoger cijfer te halen
Nee sorry, daar heb ik echt geen kaas van gegeten
LisaLuna schreef:ALS we nog een normale zomer krijgen wel ja