Slapstick schreef:marijkje1990 schreef:
nou jongens ik ga Walking dead kijken
Veel plezier. Leuke serie
Dankje alsnog! is zeker leuke serie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaLuna schreef:Oh lastig zeg! Maar als je 6 uur moet luisteren dan neem je toch op gegeven moment helemaal niks meer op?Kunnen ze beter verspreiden, of zie ik dat verkeerd?
Volkswagen golf Cabrio(Heb net snel gekeken want hij is van mijn buurman) en ga morgen met mijn vriend kijken die heeft er wat meer verstand van dan mijn moeder en ik
.
tante_trien schreef:Dus jij bent verantwoordelijk voor al die k*tsystemen......
Ossi schreef:MarliesV schreef:Ohw Ossi, dan zal dat het zijn geweest. Heb jullie mobiel proberen bij te lezen dus dan mis je wel eens wat.
zag dat ons verloofde koppel weer herenigd is, altijd fijn!
Het gekke is dat ik daar volgens mij niks over gezegd heb
Maar misschien doet de verdoving rare dingen met mijn hoofd
MarliesV schreef:ik ben er ook weer!
Maar vermoed dat ik niet heel veel tijd hier ga spenderen aan jullie. Zit lekker via Facebook op de chat.
Ossi, beterschap met je teen!
Lees ik nou dat je maandag nog een keer moet? Konden ze dat niet in 1x doen?
Exitium schreef:LisaLuna schreef:Oh lastig zeg! Maar als je 6 uur moet luisteren dan neem je toch op gegeven moment helemaal niks meer op?Kunnen ze beter verspreiden, of zie ik dat verkeerd?
Volkswagen golf Cabrio(Heb net snel gekeken want hij is van mijn buurman) en ga morgen met mijn vriend kijken die heeft er wat meer verstand van dan mijn moeder en ik
.
We doen toch echt maar één onderdeel per keer.En de mensen die het vanuit de leverancier begeleiden moeten uit België komen, is voor een paar uur niet echt handig.
En doe je goed, gelijk met open dak! Heb veel in de twintop van m'n ouders gereden, is errug lekker in de zomer kan ik je vertellen.![]()
Ossi schreef:LisaLuna schreef:Oh ja inderdaad. Dan is het wel anders !![]()
ALS we nog een normale zomer krijgen wel ja
Bedankt Milou! Hoop het ook!
Mag hem op mijn vader verzekeren dus dat is wel erg fijn!
Je bouwt dan ook geen schadevrije jaren op hè, dus in het begin handiger, maar op lange termijn duurder.
milou123 schreef:Angela, wat doe je nou!
Daar gaan al mijn slimme adviezen van vandaag.
Cindeeh schreef:MarliesV schreef:ik ben er ook weer!
Maar vermoed dat ik niet heel veel tijd hier ga spenderen aan jullie. Zit lekker via Facebook op de chat.
Ossi, beterschap met je teen!
Lees ik nou dat je maandag nog een keer moet? Konden ze dat niet in 1x doen?
Waarschijnlijk bedoel jij Exitium's stuk tekst over dat ie volgende week nog naar een vergadering moet of zo iets!