orsini schreef:wat naar dat dat laatste paard alsnog is overleden, denk dat er nog wel meer zullen volgen BAH! Echt te zot ook dat de eigenaar ze nog mag halen ook!
Jullie hebben zeker niet Omrop Fryslan gezien?
Daar hadden ze het erover dat de eigenaar ze sowieso altijd wel in het weiland laat tot ongeveer de periode van dit jaar misschien nog ietsjes langer dit is gewoon een ongeluk en misschien kan hij er zelf ook niks aan doen ja hij is gewaarschuwd om die paarden daar weg te halen en ja dat vind ik ook dom dat hij dat niet heeft gedaan maar veel mensen zeggen nu ineens dat deze paarden voor de slacht zijn maar wie doet in vredesnaam een Fries paard naar de slacht toe want die stond er tussen en Tinkers gaan ook niet snel naar de slacht ik ben super super blij met deze meiden dat ze dit werk hebben verricht en ben ook trots op ze maar ik weet niet hoe het met die man zit misschien had ie ze er wel eerder moeten uithalen maar hij laat ze altijd zoals wordt gezegt op Omrop Fryslan tot ongeveer deze tijd van het jaar in het weiland en was helaas nu net te langzaam geweest ik vind het zo sneu voor de dieren als je een paard van hem kon kopen had ik het graag gedaan ben ook benieuwd wat er met de paarden gaat gebeuren.