Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 21:53

Zie zojuist dat ze onderstaande aanbieden:

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd door auteursrecht
Laatst bijgewerkt door Muiz op 13-11-24 04:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

KimD

Re: Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 22:06

Buiten alle commotie om is het een prachtig complex wat ze ter beschikking hebben gekregen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 22:15

Het is inderdaad prachtig, maar ik blijf me afvragen wie er in zee gaat met mensen die zo adverteren. (Ook qua andere advertenties zoals de paarden) Zo staat er alleen dat er 3 slaapkamers zijn, en verder? Badkamer met douche of bad? Koelkast? Wifi? Wasmachine? Ga zo maar even door. De info die er staat qua paarden accomodatie is ook oppervlakkig. Ik denk dan doe op z'n minst even je best in plaats van zo snel snel en incompleet...

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 01:27

Een super mooie locatie, dat zeker. Maar dat eeuwige "prijs via PB" :roll:

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 07:00

Bielsje schreef:
Een super mooie locatie, dat zeker. Maar dat eeuwige "prijs via PB" :roll:

Dat vind ik, ongeacht wie het post, ontzettend irritant en dan scroll ik ook door. Zet het er toch gewoon bij. :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:18

Ik krijg vanuit beroepsdeformatie een beetje de kriebels van de (on)opgemaakte bedden.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:43

Ik heb geen last van beroepsdeformatie in deze, maar het was ook het eerste dat ik dacht

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 10:39

Ja maar er is eigenlijk niks waar hun professioneel mee om kunnen gaan dus reken er maar niet op dat je waar voor je geld krijgt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 11:13

Maar ze hebben wel een heel mooi nieuw hekwerk :))

Die foto's van de onopgemaakte bedden zijn wel een aanfluiting. Op zich niets mis mee om dit aan te bieden, maar doe het dan professioneel, vanuit je bv. Gewoon als een bedrijf/onderneming.

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:00

Ik krijg vooral de kriebels van 8 slaapplaatsen en 3 slaapkamers en foto's van stapelbedden. Zo'n hekel aan die volgepropte vakantieverblijven.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:27

Nu zoeken jullie wel een beetje spijkers op laag water. Zijn die bedden niet opgemaakt? Who cares? Dat ze geen prijs vermelden is eigen aan advertenties in de paardenwereld. Prijs n.o.t.k. heel irritant inderdaad maar dan scroll ik gewoon door.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:31

Daihyo schreef:
Maar ze hebben wel een heel mooi nieuw hekwerk :))

Dat zag ik idd ook voorbij komen! :D
Ik vroeg me al af of ze die gesponsord hebben gekregen :+

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:37

anjali schreef:
Nu zoeken jullie wel een beetje spijkers op laag water. Zijn die bedden niet opgemaakt? Who cares? Dat ze geen prijs vermelden is eigen aan advertenties in de paardenwereld. Prijs n.o.t.k. heel irritant inderdaad maar dan scroll ik gewoon door.

Ik skip dan ook altijd door. Maar in de winkel heb ik dat ook. Als er geen prijs aanzit laat ik het liggen.

Maar bij b&b's, hotels, appartementen etc zit altijd een prijs. Dus dit is wel raar.
Maar ergens vind ik het ook spijkers op laag water zoeken.
In dit topic zou het gaan om (financiële ) wantoestanden van deze stichting. Niet of het bed wel of niet opgemaakt is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:50

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:20

anjali schreef:
Dat is jouw mening Anjali. Als horeca ondernemer dien je dit soort zaken op orde te hebben. Althans, als je maar enigzins serieus genomen wil worden. Tevens betreft het hier dus een horeca kwestie, normaliteiten binnen de hippische sport slaan dan ook nergens op.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:24

Moet je daar geen vergunningen voor hebben? En hoe hebben zij dat zo snel rond?

Ik denk toch dat ze van alles aangrijpen om snel meer inkomsten te hebben, vanwege de toch wel hoge kosten.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:50

herr_balou schreef:
Ik krijg vooral de kriebels van 8 slaapplaatsen en 3 slaapkamers en foto's van stapelbedden. Zo'n hekel aan die volgepropte vakantieverblijven.

Joh voor een ponykamp weekend is dat toch prima. Ik denk dat het qua locatie echt gewoon prima vakantiehuis. Hier is echt wel doelgroep voor. Op de fb zie ik gewoon opgemaakte bedden. Misschien niet super netjes, maar op de grote foto's ziet het er gewoon netjes uit.

Dat netwerk was gesponsord zag ik op fb.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 15:10

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 16:43

Telpeva schreef:
Gisteren was er op het nieuws een stukje over anbi's, en hoe men ze kan gebruiken om er zelf financieel beter van te worden. Misschien dat meer mensen het interessant vinden
https://nos.nl/artikel/2440715-vermogen ... onstructie

Dat heb ik ook gezien. Maar de overheid\belastingdienst is zelf helemaal niet eerlijk en kijkt alleen maar waarvan te plukken valt.Die hoeven echt niets te zeggen.Dus de pot verwijt de ketel.Ik vind momenteel dat er wel flink op PZB wordt rondgehakt.Zo belangrijk zijn ze niet om dat te rechtvaardigen,en je hoeft niet met ze in zee te gaan! Overigens vind ik dat hun communicatie helemaal niet goed is.Ik heb nooit iets met ze te maken gehad,maar in het begin van dit topic heb ik ze een ondersteunende pb gestuurd omdat ik in principe hun doel ,paarden opvangen en herplaatsen,heel goed vind. Tot mijn grote verbijstering kreeg ik een hele kattige pb terug die nergens op sloeg en volgens mij niet van een volwassene afkomstig kon zijn.Ik snapte daar niets van want ik wou ze juist helpen! Nou okay dan maar niet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:02

anjali schreef:
Telpeva schreef:
Gisteren was er op het nieuws een stukje over anbi's, en hoe men ze kan gebruiken om er zelf financieel beter van te worden. Misschien dat meer mensen het interessant vinden
https://nos.nl/artikel/2440715-vermogen ... onstructie

Dat heb ik ook gezien. Maar de overheid\belastingdienst is zelf helemaal niet eerlijk en kijkt alleen maar waarvan te plukken valt.Die hoeven echt niets te zeggen.Dus de pot verwijt de ketel.Ik vind momenteel dat er wel flink op PZB wordt rondgehakt.Zo belangrijk zijn ze niet om dat te rechtvaardigen,en je hoeft niet met ze in zee te gaan! Overigens vind ik dat hun communicatie helemaal niet goed is.Ik heb nooit iets met ze te maken gehad,maar in het begin van dit topic heb ik ze een ondersteunende pb gestuurd omdat ik in principe hun doel ,paarden opvangen en herplaatsen,heel goed vind. Tot mijn grote verbijstering kreeg ik een hele kattige pb terug die nergens op sloeg en volgens mij niet van een volwassene afkomstig kon zijn.Ik snapte daar niets van want ik wou ze juist helpen! Nou okay dan maar niet.
En na dit alles gaat er nog steeds geen lampje bij je branden?

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 19:59

Elke reactie die hun niet aan staat die halen ze direct weg. Ze hebben nergens tijd voor, kunnen geen mails beantwoorden etc, maar zodra er iets op fb staat wat ze niet leuk vinden is het binnen een paar minuten weg. Ik had ook iets gevraagd, daar geven ze niet eens antwoord op.

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 09:39

RTL boulevard heeft item over het drugslab wat daar gevonden is. Zie het nu per toeval voor bij komen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:22

Love_myhorse schreef:
RTL boulevard heeft item over het drugslab wat daar gevonden is. Zie het nu per toeval voor bij komen

Met foto's en video's? Ik had al eens gezocht maar niks gevonden, was eigenlijk heel benieuwd hoe het er van tevoren uitzag. :+

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:41

KimD schreef:
Love_myhorse schreef:

Met foto's en video's? Ik had al eens gezocht maar niks gevonden, was eigenlijk heel benieuwd hoe het er van tevoren uitzag. :+

Paar beelden maar meer vertellen . Het is de uitzending van gisteravond en nu was daar de hh van.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:46

Inmiddels zijn we enkele weken verder en zijn ze er nog steeds geen cijfers of jaarverslagen gepubliceerd. Hoewel Henk aangegeven heeft dat deze (4weken terug) einde van de week online zouden komen. Zegt in mijn ogen genoeg.

Inmiddels heb ik wel een duidelijk beeld gevormd aan de hand van hun insta dat de donaties in elk geval niet als prioriteit naar de paarden gaat.