Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amiigo schreef:Lizzyy schreef:Bij 2 combinaties terug (dacht ik) werd toch ook een onderdeel niet getoont waar alsnog een 4.5 voor werd gegeven?
Ja dat was bij Hester toch? Zat toen even niet op te letten maar hoorde de commentators iets zeggen daar over.
essie_blue schreef:Kom op, natuurlijk is het die jongens van harte gegund. Vind t ook onwijs knap blabla na al het commentaar. Maar vind het gewoon jammer weer dat de score niet te zien was, erg benieuwd wat daar uit kwam. Maar ik vond hem persoonlijk gewoon echt niet goed genoeg voor hogere punten dan 75%. Te diep in de zware oefeningen, onregelmatig soms, natuurlijk aantal oefeningen zoals de laatste lijn was fenomenaal, maar teveel fouten voor 80%. Ik vind het persoonlijk ook onwijs jammer om te zien dat hij eerst zo blij was en gelijk de teleurstelling te zien was nadat zijn punten bekend waren. Nee schudden, met zijn armen zwaaien. Hop van totilas af en verontwaardigd met Sjef naar de papieren kijken. Jammer! Wees blij en trots dat je dit hebt gedaan na al het commentaar, want het was ook alles behalve slecht. Maar gewoon nog niet goed genoeg voor die 80%.
Dat is altijd kl0te, puntentotaal vind ik dan weer wel terecht
R12312 schreef:Maar wat ik dan weer grappig vind, jullie hebben het allemaal over de ongelijkheid bij Totilas, maar nooit nooit over de ongelijkheid van Johnson? Die stapt zelfs kort lang.
Janine1990 schreef:Sunrise_ schreef:Dat 'kreupel-kijken' (?) is geen misgunning o.i.d. Ik zie gewoon een paard wat achter soms onregelmatig loopt en dat staat los van gunnen. Ik had het juist fantastisch gevonden als ze hier een topscore hadden gereden. Maar dan moet die score er in de proef wel uitkomen.
Maar hij is door de keuring gekomen, dus kennelijk is het iets in het gereden zijn. Bovendien zie je het in de verzamelde gangen niet. En in galop ook niet... Ook niet in de appuyementen.
Dus feitelijk kan het alleen maar de score drukken op de momenten dat het zichtbaar is.
Als ik een beetje goed tel, staan we nu 6de, met 3% marge op Denemarken en Rusland ongeveer. Rusland haalt gelijkaardige scores als Devroe, Denemarken scoort beter, op de WEG vorig jaar 4% verschil...
badeendje schreef:Toch hopen dat ze met z'n tweeën objectief de punten naast het beeldmateriaal kunnen leggen en van daaruit weer verder kunnen werken. Tuurlijk kan je heel boos worden als je het gevoel hebt dat je punten niet kloppen, maar die juryleden zijn ook niet gek.
R12312 schreef:Maar wat ik dan weer grappig vind, jullie hebben het allemaal over de ongelijkheid bij Totilas, maar nooit nooit over de ongelijkheid van Johnson? Die stapt zelfs kort lang.
Iriscope schreef:Ben ik dan aan het piepen als ik zeg dat ik de Toot mis die lekker ging zitten in een takt zuivere en constante piaffe? Ik vond hem echt erg achterblijven. Veel spanning, niet constant in de aanleuning.
Soms heel erg diep. Ja ik ben streng, maar als je zo'n paard hebt mag dat ook wel toch?
Goddank, 75%
fleurtjeuh schreef:De jongens zijn er wel goed over eens dat de jurering aangepast moet worden.
Duidelijker en goed omschreven.
Janine1990 schreef:R12312 schreef:Maar wat ik dan weer grappig vind, jullie hebben het allemaal over de ongelijkheid bij Totilas, maar nooit nooit over de ongelijkheid van Johnson? Die stapt zelfs kort lang.
Johnson is wel enorm verbeterd... Bij Totilas was het nooit eerder zo goed te zien. Dus ja, nieuwe dingen vallen nu eenmaal op.
vonneke schreef:fleurtjeuh schreef:De jongens zijn er wel goed over eens dat de jurering aangepast moet worden.
Duidelijker en goed omschreven.
Daar hebben ze al een heel onderzoek naar gedaan etc. Maar dat ligt weer ergens te verstoffen. In het turnen hebben ze hier super systemen voor.
Grote namen in de turnsport snappen deze manier van het komen tot een uitslag ook echt niet.
Afgelopen week zwemmen in Rusland. Schoonspringen, heel eenvoudig de hoogste en laagste eraf.
MiniMouse schreef:Heeft iemand hier een startlijst?