Je moest kiezen of je gekoppeld wilde worden aan mannen, vrouwen, of dat het je niet uitmaakte.Ik klikte op vrouwen en nou kan ik dat scherm niet meer terugkrijgen
Tilmar schreef:Geweldig dit! Ik ben al 23 jaar getrouwd met mijn Tweaker. En we hebben een bokt - dochter en een Tweaker - zoon! Dus het idee is helemaal niet gek!nice
Laurahh schreef:Misschien heb ik nou zowaar een prins gevonden dankzij dit grapje Bedankt bokt!vertel? heb nu ook een leuke aan de haak geslagen!
whahahahahahaha goed... mijn series kunnen echt wel wachten ook al zijn ze al klaar....dit maakt het "weekend"nog leuker dan t al wasmaar ik kan t niet meer bijhouden!!!!
Lente schreef:Ik ga zó lachen als het modjes zijn die dit allemaal beantwoorden he Dan hebben ze wel een dagtaak
Lente schreef:Ik ga zó lachen als het modjes zijn die dit allemaal beantwoorden he nee want heb toch echt een facebook van een jongen hoor
Ik zit nu op zon chatding van tweakers zelf die hier genoemd werd, maar daar zitten 27 mensen los in? Snap er niks van edit: deze: http://irc.tweakers.net/dating
Ik heb wel een hele gezellig match! Het is best gezellig Echt leuk om al die berichten van anderen te lezen xD
Julez schreef:Ik vind het bijna jammer dat ik al bezet ben.. ik pis in mijn broek van al die screenshots hier Joh ik ben ook bezet, gewoon doen, lache joh