bruceandnoon schreef:Een nieuwe soap: GTST
Goede Totilas Slechte Totilas
Ik houd niet van soaps, maar deze ga ik volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manic schreef:Netje schreef:Lezen blijkt toch heel moeilijk: Anky heeft óók nog Salinero (iets minder modaal dan het gemiddelde paard zullen we maar zeggen...). Toots heeft 10 keer meer potentie dan Voice, neem dat van mij aan, maar daarnaast kun je Sunrise niet zomaar uitvlakken.
Sunrise is sinds September 2010 niet meer op een FEI wedstrijd verschenen...
Saskia505 schreef:* Ziet de moed in haar schoenen zakken *
Ik ben ongeveer de enigste in dit topic die in wil laten zien dat het iedereen kan overkomen. Ik heb dat inderdaad van een vriendin gehoord. Ik weet niet of het waar is of niet, ik heb het niet met eigen ogen gezien. Dus daar wijd ik verder ook niet over uit, en dat is ook niet iets waar ik me druk om maak. Het gaat tenslotte om wat we in de ring zien.
gootje12 schreef:Ik heb het niet over Visser ,maar over de eigenaren van Totilas[vul zelf maar in ] Die willen kosten wat kost ,dat MAR op de OS komt ,maar vergeten dat je er wel wat te zoeken moet hebben. Als zou de sponser van Gal het dubbele bieden ,zullen ze nog niet verkopen. Snap je het nu ?
joyce B schreef:Saskia505 schreef:* Ziet de moed in haar schoenen zakken *
Ik ben ongeveer de enigste in dit topic die in wil laten zien dat het iedereen kan overkomen. Ik heb dat inderdaad van een vriendin gehoord. Ik weet niet of het waar is of niet, ik heb het niet met eigen ogen gezien. Dus daar wijd ik verder ook niet over uit, en dat is ook niet iets waar ik me druk om maak. Het gaat tenslotte om wat we in de ring zien.
Er is laatst in Duitsland op Tv ook al een keer een uitzending geweest gemaakt bij AKL/De familie Rath thuis.
Daarin was ook een stuk training (warmrijden) te zien en een "kur op muziek"
Zelfs de presentator die normaal wedstrijden verslaat, kon er weinig moois van maken omdat hij toen heel veel dingen gewoon niet liet zien, die sloeg hij over in het "proefje op muziek" dat hij op het eind deed, terwijl de verslaggever logischer wijs verwachtte dat hij dat wel zou doen.
Het lijkt er dus op dat het al langere tijd niet helemaal gaat zoals ze willen. Ofwel door blessures, ofwel door een niet helemaal goed "fine-tuning" tussen Totilas en MAR.
Ik vind het bij de meeste reacties wel meevallen in hoeverre MAR de grond in geboord wordt. De meeste geluiden gunnen EG het paard terug omdat ze een goede combi waren en een grote groep gunt Tolias een ruiter met klik en hebben het idee door alles wat ze gezien en gehoord hebben de klik met MAR niet goed is evt. aangevuld met dat hij nog niet ervaren genoeg is of het type paard niet bij hem past qua karakter/gevoeligheid/manier van rijden.
Is dat afbranden? Ik vind van niet. Iedereen weet toch van zichzelf ook dat een bepaald type paard beter klikt dan een ander type paard? En dat sommige paarden te hoog gegrepen zijn voor je? Staan niet voor niets zoveel paarden te koop met als opmerking: wegens geen/onvoldoende klik, of "wegens nieuwe uitdaging"
En dan is er slechts een kleine groep die echt afgeeft op zijn rijden.
In mijn ogen niet terecht. De jonge man rijdt niet onverdienstelijk GP en zit netjes op het paard en zijn hulpen zien er ook niet grof of groot uit. Wel zie je bij dat verkochte paard veel kleine afstemmingsfoutjes en veel tactfouten. Dus ook daar zal de "fine-tuning" misschien niet helemaal goed geweest zijn?
bruceandnoon schreef:Als we dan toch aan het vergelijken zijn: Knap dat je je best hebt gedaan naar het speuren van een foto, ofwel een moment opname. Vind ik persoonlijk toch niet zo'n ijzersterk "bewijs"( want zo wordt de foto hierboven aangevoerd) als een bijna 10 minuten durend tenenkrommend filmpje waar heel duidelijk uit naar voren komt dat Rath het ( voorlopig?) rijkunstig alles behalve voor elkaar heeft.
CharleyT schreef:gootje12 schreef:Ik heb het niet over Visser ,maar over de eigenaren van Totilas[vul zelf maar in ] Die willen kosten wat kost ,dat MAR op de OS komt ,maar vergeten dat je er wel wat te zoeken moet hebben. Als zou de sponser van Gal het dubbele bieden ,zullen ze nog niet verkopen. Snap je het nu ?
Dan verkopen ze hem toch niet, ook niet voor het dubbele. Lekker belangrijk hoor, is het jouw of mijn geld? Nee! En als zij vinden dat Totilas kan acteren in Londen, zou ik zeggen: laat lekker gaan, de wedstrijd zal wel bepalen wie er gelijk heeft.