Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:04

bruceandnoon schreef:
Een nieuwe soap: GTST
Goede Totilas Slechte Totilas

Ik houd niet van soaps, maar deze ga ik volgen *\o/* *\o/*

gootje12

Ik heb het niet over Visser ,maar over de eigenaren van Totilas[vul zelf maar in ] Die willen kosten wat kost ,dat MAR op de OS komt ,maar vergeten dat je er wel wat te zoeken moet hebben. Als zou de sponser van Gal het dubbele bieden ,zullen ze nog niet verkopen. Snap je het nu ?

Ketaki

setteke schreef:
bruceandnoon schreef:

Ik houd niet van soaps, maar deze ga ik volgen *\o/* *\o/*

ik doe mee :D :D :D :Y) :Y) *\o/*

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:05

OomaaikeoO schreef:
bruceandnoon schreef:

_O-

Straks krijgt hij nog het Ebola- Virus

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:05

En het lijkt me toch aan hun om te investeren in het beste paard wat ze kunnen kopen en het toch maar te proberen. Het is toch juist mooi als je je dromen na kan volgen? En erg fijn als je de bankrekening hebt om dat te kunnen doen.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:06

manic schreef:
Netje schreef:
Lezen blijkt toch heel moeilijk: Anky heeft óók nog Salinero (iets minder modaal dan het gemiddelde paard zullen we maar zeggen...). Toots heeft 10 keer meer potentie dan Voice, neem dat van mij aan, maar daarnaast kun je Sunrise niet zomaar uitvlakken.

Sunrise is sinds September 2010 niet meer op een FEI wedstrijd verschenen...

Nee, maar als je op de site leest van Academy Bartels, dan weet je dat ze op dit moment weer volop in training staat en weer terug is op het oude niveau. Is toch alleen maar mooi om te proberen met Toots zover te komen in de wetenschap dat je toppaard altijd standby staat. Vergeet niet dat Sunrise ook al 17 is...

Maar nogmaals: waarom de hele Nederlandse top erbij halen.... Daar gaat het hier niet over.

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:06

nikilover schreef:
OomaaikeoO schreef:

ahahhahahaha _/-\o_ _O- _O- _O-

Krijgen we dan ook Een nieuwe As Totilas(es) World Turnes?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:07

setteke schreef:
CharleyT schreef:
Het is een never ending story geworden, die zo langzamerhand gewoon komisch wordt.

Gewoon doorlezen dus :D

Nou, zeker weten ja:):):), leuker dan tv vanavond.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:08

ik denk dat die Ebola wel eens de nieuwe excuus voor het niet verschijnen op een wedstrijd zou kunnen zijn..
(* verontschuldigd zichzelf gelijk even over deze duidelijk ironisch bedoelde enorm flauwe grap*)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:08

Oh ik gun het Imke en Sunrise ook echt wel hoor... Ik vind het alleen frappant dat er zo veel mensen vallen over het feit dat Ed Totilas kwijtraakt door verkoop, maar als bij Imke Voice weggetrokken wordt en naar Edward gaat hoor je niemand... Terwijl het toch zeker minstens zo opmerkelijk is.

Vandaar ook de referentie, maar die was misschien niet zo overduidelijk.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:09

Saskia505 schreef:
* Ziet de moed in haar schoenen zakken *

Ik ben ongeveer de enigste in dit topic die in wil laten zien dat het iedereen kan overkomen. Ik heb dat inderdaad van een vriendin gehoord. Ik weet niet of het waar is of niet, ik heb het niet met eigen ogen gezien. Dus daar wijd ik verder ook niet over uit, en dat is ook niet iets waar ik me druk om maak. Het gaat tenslotte om wat we in de ring zien.

Er is laatst in Duitsland op Tv ook al een keer een uitzending geweest gemaakt bij AKL/De familie Rath thuis.
Daarin was ook een stuk training (warmrijden) te zien en een "kur op muziek"
Zelfs de presentator die normaal wedstrijden verslaat, kon er weinig moois van maken omdat hij toen heel veel dingen gewoon niet liet zien, die sloeg hij over in het "proefje op muziek" dat hij op het eind deed, terwijl de verslaggever logischer wijs verwachtte dat hij dat wel zou doen.

Het lijkt er dus op dat het al langere tijd niet helemaal gaat zoals ze willen. Ofwel door blessures, ofwel door een niet helemaal goed "fine-tuning" tussen Totilas en MAR.

Ik vind het bij de meeste reacties wel meevallen in hoeverre MAR de grond in geboord wordt. De meeste geluiden gunnen EG het paard terug omdat ze een goede combi waren en een grote groep gunt Tolias een ruiter met klik en hebben het idee door alles wat ze gezien en gehoord hebben de klik met MAR niet goed is evt. aangevuld met dat hij nog niet ervaren genoeg is of het type paard niet bij hem past qua karakter/gevoeligheid/manier van rijden.
Is dat afbranden? Ik vind van niet. Iedereen weet toch van zichzelf ook dat een bepaald type paard beter klikt dan een ander type paard? En dat sommige paarden te hoog gegrepen zijn voor je? Staan niet voor niets zoveel paarden te koop met als opmerking: wegens geen/onvoldoende klik, of "wegens nieuwe uitdaging"

En dan is er slechts een kleine groep die echt afgeeft op zijn rijden.
In mijn ogen niet terecht. De jonge man rijdt niet onverdienstelijk GP en zit netjes op het paard en zijn hulpen zien er ook niet grof of groot uit. Wel zie je bij dat verkochte paard veel kleine afstemmingsfoutjes en veel tactfouten. Dus ook daar zal de "fine-tuning" misschien niet helemaal goed geweest zijn?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:10

gootje12 schreef:
Ik heb het niet over Visser ,maar over de eigenaren van Totilas[vul zelf maar in ] Die willen kosten wat kost ,dat MAR op de OS komt ,maar vergeten dat je er wel wat te zoeken moet hebben. Als zou de sponser van Gal het dubbele bieden ,zullen ze nog niet verkopen. Snap je het nu ?

Dan verkopen ze hem toch niet, ook niet voor het dubbele. Lekker belangrijk hoor, is het jouw of mijn geld? Nee! En als zij vinden dat Totilas kan acteren in Londen, zou ik zeggen: laat lekker gaan, de wedstrijd zal wel bepalen wie er gelijk heeft.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:13

CharleyT schreef:
Nou, zeker weten ja:):):), leuker dan tv vanavond

Ik doe een poging voor the voice kids :D

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:13

joyce B schreef:
Saskia505 schreef:
* Ziet de moed in haar schoenen zakken *

Ik ben ongeveer de enigste in dit topic die in wil laten zien dat het iedereen kan overkomen. Ik heb dat inderdaad van een vriendin gehoord. Ik weet niet of het waar is of niet, ik heb het niet met eigen ogen gezien. Dus daar wijd ik verder ook niet over uit, en dat is ook niet iets waar ik me druk om maak. Het gaat tenslotte om wat we in de ring zien.

Er is laatst in Duitsland op Tv ook al een keer een uitzending geweest gemaakt bij AKL/De familie Rath thuis.
Daarin was ook een stuk training (warmrijden) te zien en een "kur op muziek"
Zelfs de presentator die normaal wedstrijden verslaat, kon er weinig moois van maken omdat hij toen heel veel dingen gewoon niet liet zien, die sloeg hij over in het "proefje op muziek" dat hij op het eind deed, terwijl de verslaggever logischer wijs verwachtte dat hij dat wel zou doen.

Het lijkt er dus op dat het al langere tijd niet helemaal gaat zoals ze willen. Ofwel door blessures, ofwel door een niet helemaal goed "fine-tuning" tussen Totilas en MAR.

Ik vind het bij de meeste reacties wel meevallen in hoeverre MAR de grond in geboord wordt. De meeste geluiden gunnen EG het paard terug omdat ze een goede combi waren en een grote groep gunt Tolias een ruiter met klik en hebben het idee door alles wat ze gezien en gehoord hebben de klik met MAR niet goed is evt. aangevuld met dat hij nog niet ervaren genoeg is of het type paard niet bij hem past qua karakter/gevoeligheid/manier van rijden.
Is dat afbranden? Ik vind van niet. Iedereen weet toch van zichzelf ook dat een bepaald type paard beter klikt dan een ander type paard? En dat sommige paarden te hoog gegrepen zijn voor je? Staan niet voor niets zoveel paarden te koop met als opmerking: wegens geen/onvoldoende klik, of "wegens nieuwe uitdaging"

In mijn ogen niet terecht. De jonge man rijdt niet onverdienstelijk GP en zit netjes op het paard en zijn hulpen zien er ook niet grof of groot uit. Wel zie je bij dat verkochte paard veel kleine afstemmingsfoutjes en veel tactfouten. Dus ook daar zal de "fine-tuning" misschien niet helemaal goed geweest zijn?

Hier kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn!! _/-\o_ Danku ! * gaat weer verder the voice kids kijken, met een schuin oog op de bokt soap gericht :)

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:14

bruceandnoon schreef:
Als we dan toch aan het vergelijken zijn: Knap dat je je best hebt gedaan naar het speuren van een foto, ofwel een moment opname. Vind ik persoonlijk toch niet zo'n ijzersterk "bewijs"( want zo wordt de foto hierboven aangevoerd) als een bijna 10 minuten durend tenenkrommend filmpje waar heel duidelijk uit naar voren komt dat Rath het ( voorlopig?) rijkunstig alles behalve voor elkaar heeft.

18 minuten zonder knippen...

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:15

joyce B schreef:

Dacht ik ook ;)

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:15

ik denk dat wanneer BOKT zijn 20 jarig bestaan viert er met enige weemoed zal worden gememoreerd aan de veelbesproken topics over Totilas. Volgens mij zijn ze nu al legendarisch. In ieder geval zullen we tegen die tijd zien wat er uiteindelijk uit gekomen is van de eindeloze stroom speculaties die ons nu om de oren vliegen.
De tijd zal het leren. Ere wie ere toekomt!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:16

CharleyT schreef:
gootje12 schreef:

Dan verkopen ze hem toch niet, ook niet voor het dubbele. Lekker belangrijk hoor, is het jouw of mijn geld? Nee! En als zij vinden dat Totilas kan acteren in Londen, zou ik zeggen: laat lekker gaan, de wedstrijd zal wel bepalen wie er gelijk heeft.

ik laat ze ook lekker, ben benieuwd hoe die op de OS rijdt, en als ze daar door de mand vallen, is hun eigen schuld/probleem.

niet dat MAR dan de schuld krijgt van zijn stiefmoeder en vader of PS :)

manic

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:18

Zoals hoort. Ouders horen achter je te staan, no matter what :D

Undefined

Met bovenstaande bericht ben ik het ook helemaal eens!

tessyke

Ach ik hoop dat pappie Rath woord houd en Totilas lekker bijhoud.
Rath heeft er een fijn leerpaard aan.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:19

Toltilas is legendarisch. Geen enkel paard haalt dat nivo meer, elk paard nadien is een teleurstelling.
Tenminste zo zie ik het tegenwoordig.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:20

setteke schreef:
Toltilas is legendarisch. Geen enkel paard haalt dat nivo meer, elk paard nadien is een teleurstelling.

ach ja, wij hebben iig Parcival nog van adelinde, en hoop ook op tango van HPM :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:20

setteke schreef:

Wat moeten dressuurwedstrijden voor jou dan klote wegkijken...

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:21

setteke schreef:

Wat mij betreft kan Totilas niet naast Uthopia en Valegro staan.. Leuk, zoveel mensen, zoveel meningen :D