Wat Totilas verkocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sologirl schreef:Ik heb niks gezegd over andere combinaties, maar Edward en Totilas schitterde in de ring met de tribunes. Ze waren een enorm bijzondere en mooie combinatie. De OS is toch minder aantrekkelijk voor veel mensen denk ik.
Niezel schreef:Ik kan me eigenlijk niet indenken dat er een (duitse) ruiter met enig fatsoen in z'n donder Totilas op zo'n manier ook maar zou wíllen rijden.
Maar dat gaan we vanzelf zien dan.
Eeuwig zonde voor Edward though!
Niezel schreef:Ik kan me eigenlijk niet indenken dat er een (duitse) ruiter met enig fatsoen in z'n donder Totilas op zo'n manier ook maar zou wíllen rijden.
Maar dat gaan we vanzelf zien dan.
Eeuwig zonde voor Edward though!
Janine1990 schreef:sologirl schreef:Ik heb niks gezegd over andere combinaties, maar Edward en Totilas schitterde in de ring met de tribunes. Ze waren een enorm bijzondere en mooie combinatie. De OS is toch minder aantrekkelijk voor veel mensen denk ik.
Wat alweer een vooruitzichten... En slechte ook...
Er kan nog zo veel gebeuren in twee jaar.
Totilas kwam ook z'n eerste Grand Prix punten rijden... Die hij in de lichte tour nog niet reed...
sologirl schreef:Janine1990 schreef:
Wat alweer een vooruitzichten... En slechte ook...
Er kan nog zo veel gebeuren in twee jaar.
Totilas kwam ook z'n eerste Grand Prix punten rijden... Die hij in de lichte tour nog niet reed...
Slechte vooruitzichten? Waar? Ik weet zeker dat Totilas onder veel verschillende ruiters nog altijd waanzinnig zal presteren. Maar een combinatie/team vormen zoals Edward dit deed is toch iets bijzonders in de paardenwereld?
sologirl schreef:Slechte vooruitzichten? Waar? Ik weet zeker dat Totilas onder veel verschillende ruiters nog altijd waanzinnig zal presteren. Maar een combinatie/team vormen zoals Edward dit deed is toch iets bijzonders in de paardenwereld?
Janine1990 schreef:sologirl schreef:Slechte vooruitzichten? Waar? Ik weet zeker dat Totilas onder veel verschillende ruiters nog altijd waanzinnig zal presteren. Maar een combinatie/team vormen zoals Edward dit deed is toch iets bijzonders in de paardenwereld?
Nee, 'k doel op dat de OS minder aantrekkelijk zal zijn voor mensen...
Dat er nog zo veel kan gebeuren voor Nederland...
Asyaa schreef:Moeni11 schreef:Van Uytert heeft hem op de veiling gekocht in Duitsland als 3 jarige.
En hoe weet je of hij wel hetzelfde had bereikt als Gribaldi in duitsland was gebleven.
[VN] Ex-havenarbeider fokt het beste springpaard ter wereld
Als dat paard bij die havenarbeider was gebleven hadden we nooit wat van dat paard gehoord. Zo ging het ook bij totilas, totilas was eigenlijk een matig paard, niet eens goedgekeurd bij de kwpn, pas onder Edward begon zijn talent te groeien.
Moeni11 schreef:Asyaa schreef:En hoe weet je of hij wel hetzelfde had bereikt als Gribaldi in duitsland was gebleven.
Als dat paard bij die havenarbeider was gebleven hadden we nooit wat van dat paard gehoord. Zo ging het ook bij totilas, totilas was eigenlijk een matig paard, niet eens goedgekeurd bij de kwpn, pas onder Edward begon zijn talent te groeien.
Waar staat iets over de prestaties van het paard![]()
![]()
Er wordt alleen een feit gemeld.
Asyaa schreef:Moeni11 schreef:Van Uytert heeft hem op de veiling gekocht in Duitsland als 3 jarige.
En hoe weet je of hij wel hetzelfde had bereikt als Gribaldi in duitsland was gebleven.