Cyntje schreef:Cyntje schreef:
Dank je
Uhm,... ik ben denk ik scheel... zie alleen oude uitzendingen
Ik dacht ook dat het pas 24 uur later terug gekeken kon worden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiSz_SaNdY schreef:ik zie al meerder keren haar naam hier staan en dacht dat niet mocht=
is er nu niet een dubbeltal van MOD´s aanwezig hier=
vorige topic werd door achterlijke redenen gesloten en dit mag allemaal wel
Gracy schreef:deze paardenhandelaar hopelijk stop gezet..
En ze zou zelf misschien ook deze topic volgen.. (dus is het begrijpelijk dat de mods oppassen, gezien hoe ze heeft geprobeerd Alberto te pakken met valse beschuldigingen van mishandeling... )
Berdien schreef:Ook ik heb net de uitzending gekeken. En hoewel ze duidelijk niet netjes handelt, vond ik het één groot zwaktebod. De onderzoeksplicht van de koper werd maar zijdelings vermeld, de gedupeerden gaven niet aan of ze de paarden bij aankoop ook gekeurd hadden en nog meer van dat soort zaken.
Het hele 'wordt nog palomino'-verhaal was natuurlijk om te huilen, wát een dom verhaal. Zelfde als het rhinoverhaal, dat klopte volgens mij ook van geen kanten. En dan heb ik het niet over haar 'feiten', maar over de informatie die Alberto en kornuiten de wereld in holpen. Als je al informatie rond dit soort zaken geeft, zorg dan in hemelsnaam dat je informatie kloppend is.
Vind het niet gek dat ze met dit soort zaken wegkomt, de uitzending zat zo ontzettend slecht in elkaar. Advocaat van haar was een klungel, maar gaf tussen het gestotter door wel goede punten aan.
Ik keur haar gedrag absoluut niet!!! goed, maar deze uitzending was echt belabberd.
frankiej schreef:MiSz_SaNdY schreef:ik zie al meerder keren haar naam hier staan en dacht dat niet mocht=
is er nu niet een dubbeltal van MOD´s aanwezig hier=
vorige topic werd door achterlijke redenen gesloten en dit mag allemaal wel
d'r naam WAS genoemd maar die is, begrijpelijk, verwijderd door idd de vele aanwezige mods.
de namen die nu nog in het topic staan, zijn paardennamen die in de uitzending ook genoemd zijn.
Berdien schreef:Ook ik heb net de uitzending gekeken. En hoewel ze duidelijk niet netjes handelt, vond ik het één groot zwaktebod. De onderzoeksplicht van de koper werd maar zijdelings vermeld, de gedupeerden gaven niet aan of ze de paarden bij aankoop ook gekeurd hadden en nog meer van dat soort zaken.
Het hele 'wordt nog palomino'-verhaal was natuurlijk om te huilen, wát een dom verhaal. Zelfde als het rhinoverhaal, dat klopte volgens mij ook van geen kanten. En dan heb ik het niet over haar 'feiten', maar over de informatie die Alberto en kornuiten de wereld in holpen. Als je al informatie rond dit soort zaken geeft, zorg dan in hemelsnaam dat je informatie kloppend is.
Vind het niet gek dat ze met dit soort zaken wegkomt, de uitzending zat zo ontzettend slecht in elkaar. Advocaat van haar was een klungel, maar gaf tussen het gestotter door wel goede punten aan.
Ik keur haar gedrag absoluut niet!!! goed, maar deze uitzending was echt belabberd.