DideH schreef:Zenith gaat ons vast weer de stuipen op het lijf jagen als hij zo blijft springen als toenstraks Oh hou op, moet je nagaan als er nog een barage komt
Ik denk dat als anderen slecht springen dat Maikel nog best een kans maakt hoor, er reed toenstraks iemand 17 fouten! Niet te pessimistisch zijn
Jotoma schreef:DideH schreef:Zenith gaat ons vast weer de stuipen op het lijf jagen als hij zo blijft springen als toenstraks Oh hou op, moet je nagaan als er nog een barage komt Ik had ook tape op mijn neus nodig toen Zenith sprong
Ik zou het helemaal niet leuk vinden om uit te komen op de Olympische Spelen voor een ander land dan mijn eigen land.
Lonneke2001 schreef:Jotoma schreef:Oh hou op, moet je nagaan als er nog een barage komt Ik had ook tape op mijn neus nodig toen Zenith sprong Bij mij voldeed een boterhamzakje
Lotus83 schreef:nicole_floor schreef:Naja laten we hopen dat zenith foutloos blijft.Ik heb weinig hoopIk eigenlijk ook niet. Nederlanders lijken namelijk altijd pech te hebben met in finales Maar je weet het niet
Lotus83 schreef:nicole_floor schreef:Naja laten we hopen dat zenith foutloos blijft.Ik heb weinig hoopSsst niet zo pessimistisch
Silkaay schreef:kan iemand me vertellen waarom Smolders withdrawn is? Ik heb het gemist helaas..Welzijn van zijn paard nu er weinig medaille kans was.