Wat zijn ze toch gaaf! Ik ben heel benieuwd hoe het er over 4 jaar in Tokyo uit ziet Vind dit al zo stoer voor zo'n jonkie
Littera schreef:Ik vind het ook knap dat Arlando zo rustig op Diederik zit, zelf zou ik echt doodzenuwachtig zijn en daar zie je bij hem niets van.Ook nog paard- en ruiterwissel?
Lekker op lengte, je ziet Arlando ook over zijn hele lijf sluiten als dat gevraagd wordt. Oogt soepeltjes tot dusver, lekker lichtvoetig
Littera schreef:Ik vind het ook knap dat Arlando zo rustig op Diederik zit, zelf zou ik echt doodzenuwachtig zijn en daar zie je bij hem niets van.Zou best raar zicht zijn in de ring denk ik
xChanelx schreef:Littera schreef:Ik vind het ook knap dat Arlando zo rustig op Diederik zit, zelf zou ik echt doodzenuwachtig zijn en daar zie je bij hem niets van.Ook nog paard- en ruiterwissel?Ik dacht dat ik het snel had aangepast.
Littera schreef:Ik vind het ook knap dat Arlando zo rustig op Diederik zit, zelf zou ik echt doodzenuwachtig zijn en daar zie je bij hem niets van.Ik zou ook doodzenuwachtig zijn als er een paard op mij zou zitten.
Jammer van de hapertjes. Volgens van lieren mag dat geen naam hebben, toch gok ik er op dat de jury daar anders over denkt
Sorry ik kan niet mee met de Arlando hype. Presentatoren zijn vol lof, maar ik zie een beroerde stap en veel ongelijke passen. Doe mij dan maar het saaie correcte. Niet mijn favoriete combi
Roodvos schreef:Renske_W schreef:Ik rook ineens een aangebrand luchtje. OepsieDat eet jij zodadelijk ?Eten koken en kür kijken is geen goede combinatie.
Jolien87 schreef:Littera schreef:Ik vind het ook knap dat Arlando zo rustig op Diederik zit, zelf zou ik echt doodzenuwachtig zijn en daar zie je bij hem niets van.Ik zou ook doodzenuwachtig zijn als er een paard op mij zou zitten. Mooie kür!
_Zoe schreef:Nu wel goed overgedaan gelukkig! Vervallen die andere dan?Laurens vertelt net dat ze een gemiddelde nemen van beide series.