Ze zullen boeten ben ik bang!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunrise_ schreef:Dat 'kreupel-kijken' (?) is geen misgunning o.i.d. Ik zie gewoon een paard wat achter soms onregelmatig loopt en dat staat los van gunnen. Ik had het juist fantastisch gevonden als ze hier een topscore hadden gereden. Maar dan moet die score er in de proef wel uitkomen.

essie_blue schreef:Kom op, natuurlijk is het die jongens van harte gegund. Vind t ook onwijs knap blabla na al het commentaar. Maar vind het gewoon jammer weer dat de score niet te zien was, erg benieuwd wat daar uit kwam. Maar ik vond hem persoonlijk gewoon echt niet goed genoeg voor hogere punten dan 75%. Te diep in de zware oefeningen, onregelmatig soms, natuurlijk aantal oefeningen zoals de laatste lijn was fenomenaal, maar teveel fouten voor 80%. Ik vind het persoonlijk ook onwijs jammer om te zien dat hij eerst zo blij was en gelijk de teleurstelling te zien was nadat zijn punten bekend waren. Nee schudden, met zijn armen zwaaien. Hop van totilas af en verontwaardigd met Sjef naar de papieren kijken. Jammer! Wees blij en trots dat je dit hebt gedaan na al het commentaar, want het was ook alles behalve slecht. Maar gewoon nog niet goed genoeg voor die 80%.
Popke schreef:xMercury schreef:Ach het is die jongen van harte gegund. Hij kan kei goed rijden en heeft nou eenmaal een top knol onder zijn kont. Hij wordt inderdaad door iedereen kreupel gekeken en dat eeuwige gezeik over 'magie'. 'Magie' is een gevoel en als je dat nu niet (meer) hebt, dan is dat niet hun probleem en dat al helemaal niet van de jury. Zij jureren correct en hij heeft deze score gewoon dik verdiend. Bedenk toch eens hoeveel druk er op deze combinatie ligt en dan nog steeds zo rijden. Petje af hoor! Het gaat ze goed die twee. Dat ze iedereen maar lekker eens een poepje laten ruiken