Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Zwartje07 schreef:Nou zij heeft zeker niet voor publiciteit gezorgd hoor.
Heb je aandelen bij Tommie zitten ofzo? Waarom blijf je zo hameren op een knokploeg? Dat is volgens mij net zo min bewezen als de schietpartij. Ja er is gevochten maar wil niet zeggen dat er bewust mensen gestuurd zijn om te vechten. Ze wilden het paard meenemen met wat extra mensen dat maakt het echt geen knokploeg hoor. Daarnaast gaat Tommie ook nog eens bij P&W zitten en dan wil je zeggen dat hij niet voor de publiciteit zorgt? Laat me niet lachen. Je kan ook gewoon je mond dicht houden en de advocaat aan het werk zetten dan is het zo overgewaaid. Hij maakt handig gebruik van de media.
Nee, geen aandelen. Maar wel gezond verstand.
paardjes123 schreef:Ik vind het een logische keuze dat het paard terug is naar mevrouw van Beelen al weten wij geen details, ze zal zo haar reden hebben dat ze niet verder wilde op de manier hoe het ging. Rot voor de ruiter maar ook niet echt professioneel dat hij niks op papier heeft laten zetten bij aanvang van de training. Je kan beter wat op papier laten zetten voordat er rottigheid is. Toch hoop ik dat Tommie een manier vind om het paard terug te krijgen misschien door hem te kopen.
WinBinChes schreef:paardjes123 schreef:Ik vind het een logische keuze dat het paard terug is naar mevrouw van Beelen al weten wij geen details, ze zal zo haar reden hebben dat ze niet verder wilde op de manier hoe het ging. Rot voor de ruiter maar ook niet echt professioneel dat hij niks op papier heeft laten zetten bij aanvang van de training. Je kan beter wat op papier laten zetten voordat er rottigheid is. Toch hoop ik dat Tommie een manier vind om het paard terug te krijgen misschien door hem te kopen.
Dat hij terug is bij Beelen betekend niet dat er erkend is dat zij rechtmatig eigenaar is. Hij is gewoon teruggegaan daar waar hij in beslag genomen is. Zegt dus niks over wie er nu eigenaar is en dar schijnen ze allebei te zijn. ... dus dat verhaal krijgt nog een staartje.
Babootje schreef:Mijn ervaring is dat paarden met dat talent als 3 jarige toch zo'n >20.000 moeten kosten. Talentvolle veulens met goede afstamming gaan nog steeds voor zo'n 15000 van de hand. Niet mijn paardenbudget helaas.
Tieneke schreef:Zij is sowieso eigenaar, de vraag is voor hoeveel. Tommie is niet sowieso eigenaar.
DaphneR93 schreef:WinBinChes schreef:
juist in de trailer van Beelen en om die reden is hij bij haar beslag genomen....
staat ook letterlijk zo op horses dus zuig het niet uit mijn duim.
verder zal het me een PIEP zijn van wie het paard is, maar hier worden voorbarige conclusies getrokken. Strafrecht is wat anders dan civielrecht.
Dat hij terug is bij Beelen betekend niet dat er erkend is dat zij rechtmatig eigenaar is. Hij is gewoon teruggegaan daar waar hij in beslag genomen is. Zegt dus niks over wie er nu eigenaar is en dar schijnen ze allebei te zijn. ... dus dat verhaal krijgt nog een staartje.
Hij is niet BIJ van Beelen in beslag genomen maar op de openbare weg. Er staat letterlijk:
Justitie heeft de partijen gelegenheid gegeven om schriftelijke bewijsstuken over het eigendom van het paard te overleggen. Het OM concludeerde dat de trainer van het paard nog niet heeft aan kunnen tonen dat hij meer recht heeft op het paard dan de vrouw.
paardjes123 schreef:WinBinChes tot nu toe heeft Tommie nog geen bewijslast dat hij eigenaar/mede eigenaar is kunnen voorleggen. Ik lees dat ze via fb afspraken daarover hebben, geen idee of dat rechtsgeldig is lijkt mij haast niet maar daar mag de rechter over beslissen. Het verhaal dat hij mede eigenaar is heb ik alleen kunnen vinden van Tommie zijn kant.
MarjanB schreef:Daar wringt nou juist de schoen, er stond niks op papier...
Wie weet waarom het paard is weggehaald, misschien was eigenaresse niet eens met manier van trainen, of heeft er wat voorgevallen in de training of samenwerking waardoor zij hem het paard niet meer gunde.
BloemBloem schreef:Globetje schreef:
Ondanks dat ik er ook het fijne niet van weet, ben ik heel blij dat Blacky terug is bij haar.
Het is haar oogappel!!!!!!