Ja inderdaad.. Ik ben nu een week weg naar Engeland, met school, en daar heb ik waarschijnlijk geen internet, vind het heel erg jammer, want ik wil dit graag volgen, hopen dat het goed met haar gaat..
Jeetje wat heftig.. Ik hoop dat het meisje hier weer helemaal goed uitkomt.. Heel veel sterkte ook aan haar familie en vrienden!
Girassol
Geplaatst: 08-09-12 19:14
Vanochtend voor mijn werk nog even gekeken in de hoop dat er goed nieuws was en nu ik terug ben van m'n werk weer. Ik kan me wel voorstellen dat de familie ook niet alles op internet wil gooien. In ieder geval blijft dit verschrikkelijke ongeluk nog steeds door mijn hoofd spoken.. Nogmaals veel sterkte voor alle betrokkenen en B.: hou vol, er zijn enorm veel mensen die aan je denken en je steunen
Vandaag moest ik ook erg aan B denken. Ik had namelijk een reanimatie cursus, en ondanks dat ik B nooit ontmoet heb, was ik extra gedreven het onder de knie te krijgen. Vooral in de hoop dat dit datgene is geweest dat haar wellicht heeft kunnen redden.... Och, wat hoop ik toch met heel mijn hart dat deze dame het mag redden... En och, wat een nachtmerrie voor de familie... Ik kan zelf dan ook niks anders dan hopen. Hopen dat het haar tijd nog niet is. Hopen dat haar ouders nog vele jaren van hun dochter mogen genieten. Hopen, zo hard hopen, dat haar tijd nog niet gekomen is, en ze nog langer hier mag blijven.
Familie vrienden en bekenden, heel veel sterke en kracht toegewenst in deze ontzettend moeilijke tijd...
Ook ik moet iedere keer aan haar denken, familie vrienden etc....kijk ook regelmatig of er een updat is..... Vind het angstig stil...
Anoli
Geplaatst: 08-09-12 20:18
Waar voor ons het wachten op nieuws al frustrerend, moeilijk en voor spanning zorgt moet dit voor de naaste familie en vrienden nog veel erger zijn.
Daar waar ik 4 uur wachten op goed nieuws in een kamertje in het ziekenhuis al erg genoeg vond, moeten zij dagen wachten... Kan mij alleen maar een voorstelling van maken hoe zwaar dit moet zijn voor hen.
Nogmaals heel veel sterkte voor de familie en vrienden van B. Houdt moed, geef niet op Heb vertrouwen in een wonder, want wonderen gebeuren zo af en toe écht
blensink
Geplaatst: 08-09-12 20:19
Wat een ontzettend vreselijk nieuws is dit Ik wil de ouders, zus, familie en vrienden heel veel sterkte en kracht toewensen in deze oh zo moeilijke tijd. Zoals vele hier in dit topic is mijn gedachten bij jullie en ook ik hoop dat alles goed komt.