top dat Anky ook nog tijd heeft voor Morgen, gezien het feit dat ze zelf straks nog moet gaan knallen !
Knakker schreef:wat denken jullie: behoud Nederland de 3e plek of kunnen ze nog voor het zilver gaan?als Duitsland fouten maakt,
Cayenne schreef:Knakker schreef:wat denken jullie: behoud Nederland de 3e plek of kunnen ze nog voor het zilver gaan?Perschef Jacob Melissen is er van overtuigd dat het zilver gaat worden.en goud gaat naar ?
Knakker schreef:wat denken jullie: behoud Nederland de 3e plek of kunnen ze nog voor het zilver gaan?Ik hoop natuurlijk dat ze nog voor zilver gaan, maar ik denk dat het bij brons blijft
Cayenne schreef:Knakker schreef:wat denken jullie: behoud Nederland de 3e plek of kunnen ze nog voor het zilver gaan?Perschef Jacob Melissen is er van overtuigd dat het zilver gaat worden.ik hou wel van optimisten
Cayenne schreef:Knakker schreef:wat denken jullie: behoud Nederland de 3e plek of kunnen ze nog voor het zilver gaan?Perschef Jacob Melissen is er van overtuigd dat het zilver gaat worden.
marjan1986 schreef:MarjanB schreef:Ligt het aan de nos stream of lijkt Painted bij vlagen onregelmatig?!daar zat ik ook al eens naar te kijken, lijkt links achter.Ik zat daar idd ook naar te kijken