Janine1990 schreef:Ik heb echt een vraag aan de mensen die hopen dat Totilas geen stap wil verzetten onder een andere ruiter....
WAAROM
Waarom zou hij geen stap willen verzetten????
Nou idd, hij vind het prachtig in die ring volgens mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rietjeh schreef:Opzich de reactie van Nicole is wel begrijpelijk...
Als mij of wie dan ook zoiets overkomt, kan zelfs de paus of wie dan ook nog niet iets goeds meer zeggen (op dat moment)!
Moeni11 schreef:Van Uytert heeft hem op de veiling gekocht in Duitsland als 3 jarige.
sologirl schreef:Ach wat maakt die €15 miljoen extra nu uit op een bankrekening, waar waarschijnlijk al een enorm bedrag opstaat. Je leeft maar één keer, dan is genieten van prachtige dressuursport en een waanzinnige combinatie toch veel mooier dan al het geld op deze hele wereld.
Ik vraag me af in hoeverre de kaartverkoop van Londen zal gaan dalen, betreffende Nederlanders, ik geloof niet dat ik nog zo graag naar de kür wil gaan zonder die magische combinatie.
sologirl schreef:Ach wat maakt die €15 miljoen extra nu uit op een bankrekening, waar waarschijnlijk al een enorm bedrag opstaat. Je leeft maar één keer, dan is genieten van prachtige dressuursport en een waanzinnige combinatie toch veel mooier dan al het geld op deze hele wereld.
Ik vraag me af in hoeverre de kaartverkoop van Londen zal gaan dalen, betreffende Nederlanders, ik geloof niet dat ik nog zo graag naar de kür wil gaan zonder die magische combinatie.
Marjoow schreef:sologirl schreef:Ach wat maakt die €15 miljoen extra nu uit op een bankrekening, waar waarschijnlijk al een enorm bedrag opstaat. Je leeft maar één keer, dan is genieten van prachtige dressuursport en een waanzinnige combinatie toch veel mooier dan al het geld op deze hele wereld.
De echte Totilas fans komen echt wel hoor![]()
Buiten dat, dan zijn er wel duitse fans van de nieuwe combinatie.
Asyaa schreef:Moeni11 schreef:Van Uytert heeft hem op de veiling gekocht in Duitsland als 3 jarige.
En hoe weet je of hij wel hetzelfde had bereikt als Gribaldi in duitsland was gebleven.
[VN] Ex-havenarbeider fokt het beste springpaard ter wereld
Als dat paard bij die havenarbeider was gebleven hadden we nooit wat van dat paard gehoord. Zo ging het ook bij totilas, totilas was eigenlijk een matig paard, niet eens goedgekeurd bij de kwpn, pas onder Edward begon zijn talent te groeien.
sologirl schreef:Marjoow schreef:
De echte Totilas fans komen echt wel hoor![]()
Buiten dat, dan zijn er wel duitse fans van de nieuwe combinatie.
Absoluut. En ik ben ook een echte Totilas-fan, maar wel samen met Edward. Maar goed, van bepaalde ruiters zou ik het ook absoluut niet erg vinden om die in combinatie met Totilas te zien.
_San87_ schreef:Lisette1990 schreef:Oh man dit is toch niet te geloven! Gaat dalijk iemand uit het buitenland met ons talent ervandoor.. Terwijl Edward er eigenlijk nog veel meer medailles mee moet gaan behalen voor Nederland
Totilas komt uit een Duitse vader
Asyaa schreef:Moeni11 schreef:Van Uytert heeft hem op de veiling gekocht in Duitsland als 3 jarige.
En hoe weet je of hij wel hetzelfde had bereikt als Gribaldi in duitsland was gebleven.
[VN] Ex-havenarbeider fokt het beste springpaard ter wereld
Als dat paard bij die havenarbeider was gebleven hadden we nooit wat van dat paard gehoord. Zo ging het ook bij totilas, totilas was eigenlijk een matig paard, niet eens goedgekeurd bij de kwpn, pas onder Edward begon zijn talent te groeien.
Marjoow schreef:sologirl schreef:
Absoluut. En ik ben ook een echte Totilas-fan, maar wel samen met Edward. Maar goed, van bepaalde ruiters zou ik het ook absoluut niet erg vinden om die in combinatie met Totilas te zien.
Zoals?
smeetjoew schreef:Nou, ik als Nederlander ga nog steeds naar de OS hoor! Wat een bull. Als het goed is doen Adelinde, Happie, Imke mee hoor! Ons team bestond niet uit 1 combinatie. En ik krijg net zo veel kippenvel van een piafferende Totilas als een capriole van Nadine.
X_Michelle_X schreef:_San87_ schreef:
Totilas komt uit een Duitse vader
Afstamming van Totilas
Kostolany Enrico Caruso
Kapstadt
Gribaldi (keur)
Totilas
Gondola II (elite) Ibikus
Gloria VI
Glendale Nimmerdor
Lominka (elite) Silja
Elsa (ster pref prest sport(dr)) Akteur
Wominka
smeetjoew schreef:Nou, ik als Nederlander ga nog steeds naar de OS hoor! Wat een bull. Als het goed is doen Adelinde, Happie, Imke mee hoor! Ons team bestond niet uit 1 combinatie. En ik krijg net zo veel kippenvel van een piafferende Totilas als een capriole van Nadine.