Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jury schreef:Ik begrijp wat je bedoel maar vind het toch niet acceptabel.
Daarom vind ik het voorstel om fei regelement te wijzigen zodat men tijdens prijsuitreiking wel oordoppen mag dragen. een zuper goed idee.
Op Rembrandt (trap van ander paard, jaren geleden) na kan ik me eigenlijk niet heugen dat er ooit echt iets fout gegaan is. Jullie?
xVeraaa schreef:jury schreef:En als adelinde eerste was geworden, was ze dan ook gelijk weg gegaan?
Leuk voor het publiek en sponsoren.
Dat weet ik niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch ? (:
Met Indoor Brabant was ze ook meteen weg weet ik nog wel en tuurlijk vind je dat jammer als publiek, maar ze kiest voor haar paard en dat is vind ik het belangrijkste.
Citaat:Een persoonlijke reactie van Imke volgt morgen. Hoewel het hoofdnummer van de dressuur al aan het begin van deze middag is afgerond, volgt er voor Imke aan het eind van de middag pas ook nog een huldiging in het grote springstadion. En na de ontknoping van de Grote Prijs bij het springen zal Imke Toots zadelen om, samen met alle andere deelnemers, afscheid te nemen het publiek in het 'Abschied der Nationen' waarbij zo'n 50.000 toeschouwers met witte zakdoekjes de deelnemers uitzwaaien.
jury schreef:Ik begrijp wat je bedoel maar vind het toch niet acceptabel.
Daarom vind ik het voorstel om fei regelement te wijzigen zodat men tijdens prijsuitreiking wel oordoppen mag dragen. een zuper goed idee.
Op Rembrandt (trap van ander paard, jaren geleden) na kan ik me eigenlijk niet heugen dat er ooit echt iets fout gegaan is. Jullie?