suze_ schreef:veulen is toch gestorven> dacht ik dat dat op haar website stond tijdje terug..
jolliegirl wat zagen we niet dan?
Gestorven veulen was een ander veulen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Kamilia een slachtpaard
Champie zal ook nog wel weer in beeld komen
Marialva zal wel uit de dekkingen gehaald worden...
Ik vind dit héél veel respect voor roelie dat zij dit allemaal verteld....
Tooske schreef:Ik vind ook bepaald dingen ook we apart.
Het paard een tik geven dat vind ik ook nog geen mishandeling ook al deed het paard niks. Uitschelden is zeker niet netjes maar idd wie doet dat niet eens?
En spat wat die pony van dat meisje had komt en gaat ook tijdelijk kunnen ze daar last van hebben en als het vastgegroeid is niet meer.
Nessah schreef:Wel jammer dat ze niet wat dieper erop in zijn gegaan.. Dat het veulen bijvoorbeeld geen palomino kán zijn en dat je bij het vermoeden van het Rhino virus dat verplicht bent te melden omdat het zo besmettelijk is.. Wij weten dat wel, maar "niet- paardenmensen" niet. Dat had van mij wel wat duidelijker gemogen.
fokfanaat schreef:manic schreef:Volgens mij worden rhino veulens over het algemeen verworpen voordat ze levensvatbaar zijn. Ik trek haar deskundig emening over rhino ernstig in twijfel. Dat de merrie een drager is kan best... Zijn er wel meer...
volgens mij had ze dit jaar ooknog een tevroeg doodgeboren veulen.
suze_ schreef:Uums schreef:Ik hoop toch niet dat je dit meent(?)
het gaat niet eens zo om de woorden maar om de gemene mep om niks ervoor en de vreselijk náre toon waarmee ze het zei.