Vind dat ze het in België ook mogen uitzenden, hoewel ik Verwimp zijn optreden zachtjes gezegt schandalig vind*maar ik doe het hem niet na *
Adelinde NL 80.630Imke NL 73.149Carl Hester GB 72.085Susanne Lebek GER 71.277Ellen Schulten GER 70.638
miekske schreef:http://www.alltechfeiwindsoreuropeans.c ... -live.htmlLink radio! Wha die doet ut niet bij mij
hij praat toch niet te snel, 'k versta hem prima 'k kan tussendoor nog typen hij praat wel gay vind 'k
Cayenne schreef:Ik ben benieuwd naar morgen! Gaat nog een hele kluif worden voor de rest. Wij gaan ons niet druk maken om ''de rest'' alleen maar wie het streepresultaat gaat worden. Houden we toch de spanning erin
nou ja, dan zoeken we de spanning toch in de zilvere en bronze plak best nog spannend tussen G-B, Denemarken, Zweden of toch de Duitsers??
Maar ik heb de laatste vier dagen ook in Londen doorgebracht dus ik heb mn engels weer even opgehaald
Miszy schreef:_Yasmine_ schreef:whoa die praat pas snel.. Idd zo goed is mijn engels nu ook weer niet wel als je engels nou niet 100% is