Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkiej_86 schreef:ik hoop irma1 omdat hij al zon slecht verleden heeft met zen dieren en dierenbescherming oen politie dat al zen dieren NU eindelijk van hem af worden genomen !!
Ik heb daar dingen gezien op het erf toen ik nog kleiner was , en heb zelf daar 2 x een schaap gered ,ga de omstandigheden nu niet vertellen,maar was heel erg en ik vind dat na dit erge geval ,dat 18 dieren +lplus de dieren die overleden zijn na het redden ( ook 3 zo goed ik weet ) dus in totaal 20!! dat zen dieren nu eindelijk van hem worden afgenomen !!! Iets wat ze al veeeel eerder hadden moeten doen!!
Yvette26 schreef:Ik ben vorig jaar zelf een keer bij de zoon van deze boer geweest om paarden te kijken ( in Ried) en ben best wel geschrokken van de situatie aldaar! Hij deed het overkomen of er goed voor de dieren gezorgd werd, maar de paarden stonden in dikke blubber en de koeien stonden met halstertouwen die heel kort geknoopt waren vast aan een paal. Wat ik gehoord heb van mensen uit het dorp waar hij woont, is dat de paarden vaak op transport gaan naar Duitsland of Italie waar ze uiteindelijk geslacht worden....... De koeien en schapen die deze man ook in vele getale heeft staat hetzelfde lot te wachten. Een goede boer (ook al heeft hij slachtdieren) kan nooit zo veel dieren houden, het zou beteken dat deze mensen in totaal op meerdere plekken ruim 600!! paarden hebben, 1000 schapen en ook erg veel koeien! Je kan mij niet wijs maken dat je dan goed voor deze dieren kan zorgen! Deze beste familie zouden ze al hun dieren af moeten nemen, de kosten voor alle medische zorg en de reddingsoperatie moeten laten betalen en een verbod op moeten leggen voor het houden van dieren. dat laatste moet uiteraard erg goed gecontroleerd worden! Ik denk dat dat de enige manier is om mensen bewust te maken dat ze goed voor hun dieren moeten zorgen!
Mijn gedachten gaan uit naar de paarden die al dagen in deze ellende staan, ik hoop dat ze allemaal gered worden en meteen in beslag worden genomen! Maar ook denk ik aan alle andere dieren die op dit moment bij mensen zijn die ook niet goed voor hun dieren zorgen, dat zijn er helaas veel te veel!!!!
pipeloi schreef:
Cyntje schreef:
Wat een akelige foto idd
Cyntje schreef:
Wat een akelige foto idd
Cyntje schreef:
Wat een akelige foto idd
Cyntje schreef:
Wat een akelige foto idd