Gaat hard de tijd maar ze ziet er blij uit. Nog dingen merkbaar nu? We hadden hier van de week nog over. Voor jongen ook jaar geleden.
annebe
Geplaatst: 01-07-18 14:15
secricible schreef:
Wat heerlijk om te zien als je terugdenkt waar ze vandaan komt! Hoe gaat het met haar nu? Merk je nog iets?
Wel lichte schade, nog steeds een tremor (trillen), snel overprikkeld en dan kan ze uit onmacht heel boos worden, coordinatie met lopen is anders.
annebe
Geplaatst: 01-07-18 14:16
karuna schreef:
Gaat hard de tijd maar ze ziet er blij uit. Nog dingen merkbaar nu? We hadden hier van de week nog over. Voor jongen ook jaar geleden.
Hoe gaat het met hem, helaas het contact verloren met zijn vader.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 01-07-18 14:24
Wij horen ook weinig. Zijn vader laat weinig los erover. Lijkt er wel wat moeite mee te hebben en mams ook.laatste berichten van kleine 2 maanden geleden wat problemen met proteses geloof ik. Hij zwemt wel veel. Is sterk in armen geworden maar had wat last van boosheden steeds. En omdat hij zo sterk is en daar ook gebruik van maakte.gaf dat spanning. Maar wel logisch zijn hele leven ligt overhoop.en beginnen met puberen.
Maar hoe het nu is weten we dus niet. Gv werkt wel met hem samen regelmatig maar ze vermijden het onderwerp dan. Kan wel misschien telefoon nummer eens doorgeven als je dat kwijt bent
Wat een geweldige Update is dit ! Wat mogen jullie trots zijn op Linge en jullie als hele gezin Volgens mij geeft zo'n heerlijk kind als Linge jullie ook de kracht om met haar mee te vechten. En wat heeft ze gevochten . Dat heeft haar vandaag weer op de pony gebracht
MissBmx
Geplaatst: 01-07-18 15:31
Kleine krachtpatser is ze zeg. Wat een vechter. Heerlijk om haar weer te kunnen zien rijden
Fijn dat het goed gaat met Linge, ik heb net het hele topic doorgelezen, wat een moeilijke tijd zijn jullie doorgegaan en wat fijn dat Linge er nog zo goed doorgekomen is.
Mungbean
Geplaatst: 01-07-18 19:51
Wat een ontzettend fijne update Ik was er destijds helemaal naar van toen ik het filmpje zag.
Over welke jongen hebben jullie het? Edit: heb het al gevonden.
Misschien ten overvloede maar in de OP staat nog steeds jullie adres, weet niet of je dat nog wilt?
Had vorig jaar over het ongeluk gelezen maar het topic uit oog verloren. Nu al je updates en filmpjes bekeken wat een zwaar jaar hebben jullie gehad maar wat een krachtpatser is die kleine meid!