Jester_ schreef:Chinezen en japanners op paarden staan toch niet zoWen er maar aan want ze vliegen er met bosjes naar toe. Friezen zijn daar ook erg popie
Sunrise_ schreef:Toch vond ik haar wel een elegante amazone om te zien.Vond het ook niet raar... Voor een Japanse heeft ze relatief lange benen
Ik erger me nog het meeste aan die mensen die dan op camerabeeld komen.. Serieus... En die jankende baby's
NRPS pony's ook, hier op stal hebben ze er 3 onbeleerd uit de wei gevist. Alleen de pony's met 4 witte hoge benen
Nooit geweten dat die brazalianen zo gek zijn op spaanse paarden..of is het en lusitano. Gat er weer ff voor zitten
Jongens, wie biedt op het paard? Van wat ik net kort zag wil ik wel op de ruiter bieden hehe. Scheelt weer schrijven naar BZV.
Cowgirl schreef:Nooit geweten dat die brazalianen zo gek zijn op spaanse paarden..of is het en lusitano. Gat er weer ff voor zittenHet is een Lusitano
Ik vind het tegendeel waar, ik kan genietn van Sallie, Bonnie, Vallie en Totilas, maar dit is toch wel een klasse apart. Niet beter, maar zo anders. Een leuke afwisseling!
Sunrise_ schreef:Jongens, wie biedt op het paard? Van wat ik net kort zag wil ik wel op de ruiter bieden hehe. Scheelt weer schrijven naar BZV. Breng het paard maar hier dan