sommige ruiters horen gewoon niet op dit niveau thuis heb ik soms het idee. Heel leuk al die landen, maar dit was iedere hindernis wachten op een drama.
Is in principe slim dat hij doodstil blijft liggen tot er een arts ligt, liever dat dan overeind komen en het eventuele letsel erger maken.
Paard ging half door de hindernis en ruiter viel en werd geraakt door het paard in de landing dacht ik...
Ruiter vloog er voorover af en paard rende zo ongeveer over hem heen voor zover ik kon zien, was van de achterkant gefilmd.
Snap dat ze uit respect niets laten zien, maar zou toch best even slomo willen zien van wat er nou precies fout ging
Hmm Laurens zegt wel dat die nu beweging ziet van de ruiter.. vind het wel echt absurd dat er fotograven gaan fotograferen zeg.. ho
Klote voor Al Thaini ook, dan sta je helemaal klaar en dan is er zoiets... vaarwel concentratie.Hopelijk niet al té erg!
DideH schreef:Snap dat ze uit respect niets laten zien, maar zou toch best even slomo willen zien van wat er nou precies fout ging ja.. ik zou ook graag willen zien wat er nou gebeurde.
Welke combinatie was dit? Ik kwam weer net op de livestream en zag het allerlaatste stukje van de val en hoor vervolgens dat hij dood stil ligt. :-(