Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Jeetje wat slaat de media, maar ook de mensen door. Bieden is toch een simpel principe, degene die het meest biedt, is de nieuwe eigenaar. Wil jij dat zijn? Moet je meer bieden. Is maar net wat de gek ervoor geeft. Zie hier allemaal moeilijke constructies etc voorbij komen... Mijn hemel! Er verdwijnen dagelijks goede paarden bij de slager, er lopen zat kneusjes rond... En nu ineens wordt het een hetze omdat deze paarden niet bij een slager of een instantie mogen eindigen??? Grow up, thats life!! Ik stort geen geld in die stichtingen. Als ik er een wil redden doe ik het zelf wel!
Wordt echt moedeloos. 20 pagina's in een dag tijd? Laat die partijen lekker over elkaar heen bieden en vooral heel zielig doen. Als dit voorbij is, is iedereen het weer vergeten en zitten ze allemaal met de kosten die ze bij anderen verbedelen. Sterker nog, sommige paarden hadden er mijn inziens niet eens meer aangeboden mogen worden. En op marktplaats werden ze ook vast niet verkocht... Slimme zet, de schuldeisers zullen smullen!
Caesar schreef:En op marktplaats werden ze ook vast niet verkocht... Slimme zet, de schuldeisers zullen smullen!
Elles schreef:Ze hebben wel een foto bij Guus weggehaald. Vanmorgen stond er nog een close up van een van zijn benen bij waarop de hevigheid van de mok te zien was. Moet eerlijk zijn dat ik nog nooit zoiets gezien heb
little_king schreef:Silly1972 schreef:Vraag me af of die paarden gewoon netjes zijn geënt.
Dat is wel het kleinste probleempje dat ze hebben
Keer basis enting en het klopt weer.