PhiaBink schreef:Ik wil 1 dingen zeggen. Ik ken het hele verhaal van A tot Z en alles erbij en er tussen. Er wordt niet alles uitgezonden wat er wordt opgenomen. Niet alles wat Rubis allemaal had is gezegd. Veel van bokt zijn druk bezig om wat te tikken hier dan te kijken en na afloop een reactie te plaatsen. De helft hebben ze gemist en de meest idiote dingen worden hier gespeculeerd. Kijk de aflevering nog een keer zonder op bokt te zijn en LUISTER!
Het gaat om een consumentenverkoop. Als iets kapot, ziek of wat dan ook, heb je het recht als koper om het artikel, dier, ding terug te brengen en je geld terug te eisen. De verkoper is verplicht het terug te nemen en geld terug te geven. Dit heeft Jytte meerdere malen geprobeert. Dit is te horen in de uitzending!
Kijk op uitzending gemist en oordeel daarna. Bokken en TV kijken gaat niet samen.
Het gaat om een dier. De eigenaar had direct moeten melden dat hij ziek was. Ook de behandeling is namelijk belangrijk......
Als ik zelf aan mijn tv ga rommelen,omdat hij het binnen 3 maanden begeeft,blijft er ook niks over van mijn garantie.