Citaat:Pfff dan kan ik daar dus gewoon als hindernis gaan staan Citaat:Ja ik ook! Als we met z'n 2e naast elkaar staan, kunnen zo over ons heen springen Maar ik dacht dat de minimale hoogte 1.60 was? En dat het kon oplopen tot 1.80?Correct me if i'm wrong!Breedte 1.80!
HAHA YES. Het is me gelukt Iedereen is stil, tv staat keihard en ik ga even op de bank zitten tot Nederland komt!!
Hoi: Ik ben er ook weer bij~!Net al een paar individuele ruiters gezien.Wel veel fouten vandaag! Zeker op de sloot!
Michelle77 schreef:zonnebloem18 schreef:Wat is een trektor??Dat is een kind van een trekker en een tractor
Ludique96 schreef:Hoeveel strafpunten zouden die tractors inmiddels hebben gehaald? Foutloos natuurlijk
Sunrise_ schreef:Ik vind Laurens van Lieren een beetje wijs doen, zo bij het springen.Jeroens stem kan ik herkennen, maar die van de anderen.. Welke is Laurens nou?
Sunrise_ schreef:Ik vind Laurens van Lieren een beetje wijs doen, zo bij het springen.Ja, wij weten wel dat het een dressuurruiter is, maar al die andere nederlanders niet
wahhha commentaar: zakken de sauodiers door het ijs. Kennen helemaal geen ijs, dus zakken eerder door de grond.
Ludique96 schreef:Hoeveel strafpunten zouden die tractors inmiddels hebben gehaald? springen die dingen dan??
muntdrop schreef:Ik bedenk me net dat ik moet pissenBen je mooi laat mee, afknijpen! Het begint weer!
muntdrop schreef:Ludique96 schreef:Hoeveel strafpunten zouden die tractors inmiddels hebben gehaald? Foutloos natuurlijk Ohja dom dat ik het vroeg