Lisette1990 schreef:Oh man dit is toch niet te geloven! Gaat dalijk iemand uit het buitenland met ons talent ervandoor.. Terwijl Edward er eigenlijk nog veel meer medailles mee moet gaan behalen voor Nederland
Totilas komt uit een Duitse vader

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wonderworst_ schreef:ach ja feit blijft, we zijn onze nederlandse trots kwijt en moeten dus nu maar hopen dat edward toch kan starten op de OS met een goed paard en dat adelinde, hp en imke nu goed gaan winnen!!
Marjoow schreef:wonderworst_ schreef:ach ja feit blijft, we zijn onze nederlandse trots kwijt en moeten dus nu maar hopen dat edward toch kan starten op de OS met een goed paard en dat adelinde, hp en imke nu goed gaan winnen!!
Alleen Adelinde heeft echt kans. HP en Imke kunnen zeker weten níet tegen Laura op
Marjoow schreef:Hmm wie is die hele Schockemohle?? Op Wikipedia vind ik niet veel bijzonders, en een site heeft ie blijkbaar niet
GaitMonster schreef:Marjoow schreef:wonderworst: ach ja feit blijft, we zijn onze nederlandse trots kwijt en moeten dus nu maar hopen dat edward toch kan starten op de OS met een goed paard en dat adelinde, hp en imke nu goed gaan winnen!!
Alleen Adelinde heeft echt kans. HP en Imke kunnen zeker weten níet tegen Laura op
Jannepauli schreef:Oh my god... was ik nou maar mooi, blond en super sexy.. dan versierde ik stantepede een rijke oliesheik, troggelde hem wat miljoenen af.. en dan gaf ik Edward z'n Tootje weer terug...helaas...
Asyaa schreef:wonderworst_ schreef:ja maar denk niet dat hij ineens geen stap meer zet hoor!
Zoals ik al eerder zei, iemand geeft geen 15 miljoen uit om dan te zeggen 'helaas, hij heeft er geen zin in'. Beest zal lopen of ie het nou wil of niet.
sologirl schreef:Ach wat maakt die €15 miljoen extra nu uit op een bankrekening, waar waarschijnlijk al een enorm bedrag opstaat. Je leeft maar één keer, dan is genieten van prachtige dressuursport en een waanzinnige combinatie toch veel mooier dan al het geld op deze hele wereld.
Ik vraag me af in hoeverre de kaartverkoop van Londen zal gaan dalen, betreffende Nederlanders, ik geloof niet dat ik nog zo graag naar de kür wil gaan zonder die magische combinatie.