Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jury schreef:Crypto, bedankt voor je flitsbijdrage (maar niet heus). Volgende x toch nog beter kijken, lijkt me.
tja kansloze opmerking dus bonjour hem maar terug kom op zeg we zijn volwassen!
Cayenne schreef:Crypto schreef:maar uiteraard gun ik t ze wel hoor alleen vindt het niet zo 'perfect'als men beweerd dat niet!
Als het perfect zou zijn geweest, dan was het wel een 100% score geweest, dus die vlieger gaat niet op

spottedponie schreef:Ik vind het toch jammer dat Adelinde niet bij de ere ronde bleef, ik begrijp het wel maar ik vind het toch niet kunnen eigenlijk...![]()
(zelfde met ruiters die met een ander paard de prijsuitreiking rijden dan de proef...)
spottedponie schreef:Ik vind het toch jammer dat Adelinde niet bij de ere ronde bleef, ik begrijp het wel maar ik vind het toch niet kunnen eigenlijk...![]()
(zelfde met ruiters die met een ander paard de prijsuitreiking rijden dan de proef...)
jury schreef:En als adelinde eerste was geworden, was ze dan ook gelijk weg gegaan?
Leuk voor het publiek en sponsoren.
jury schreef:En als adelinde eerste was geworden, was ze dan ook gelijk weg gegaan?
Leuk voor het publiek en sponsoren.
Soms moet je gewoon niet willen om de ere ronde te rijden. Je hebt er niets aan om jezelf, je paard of anderen in gevaar te brengen. Als je Adelinde iets niet kan verwijten is het wel dat ze niet sportief is.