Ik ben kadoek. 25 km gelopen en daarna nog gemountainbiked. Heb net al een hele lekkere powernap gehad.
Fiffill schreef:Wat leuk trouwens dat er ook echt dates ed uit voortgekomen zijn, ben benieuwd of er ook echt relaties van komen Dat vind ik dus ook
_San87_ schreef:Jolien87 schreef:Ik ben er ook nog, maar zit lekker te chatten met..."iemand" Dit .Jij zit alleen maar op IRC
Ossi schreef:_San87_ schreef:Dit .Jij zit alleen maar op IRC Niet waar. Ik ben ook erg gezellig met iemand aan het chatten .
_San87_ schreef:Jolien87 schreef:Ik ben er ook nog, maar zit lekker te chatten met..."iemand" Dit .Hihi have fun.
xStephanie schreef:Slapstick schreef:Dus vanavond geen gechat voor mij :pWaarom heet jij slapstick? Omdat ik fan van slapstick comedy ben . Mr bean ftw
Friesfanaat schreef:Ik heb nog steeds dikke gezelligheid op app, we zijn bezig met plannen van een date! Engelse humor is te mooi
imd schreef:Ik zit alles te doen wat ik niet hoor te doen, en niks wat ik had gepland te doen vanavond Sorry
xStephanie schreef:GP500 schreef:hoi, Zijn natuurlijk ook de mooiere delen van nederland. En die kom ik nou juist weer net niet tegen Moet ook wel iets in richting van de leeftijd zitten, voor wat gespreksstof.
imd schreef:Ik zit alles te doen wat ik niet hoor te doen, en niks wat ik had gepland te doen vanavond Ik heb gelukkig niks gepland . Ja, een relaxed avondje, ik doe precies wat ik moet doen .
Exitium schreef:Slechte invloed heb je, Ossi! Ja schijnbaar Gelukkig hou ik mij nooit aan m'n woord... Gezellig op facebook