Ossi schreef:_San87_ schreef:Ze wonen verdomme allemaal aan de andere kant van het land.
Schijnbaar woon jij dan verkeerd
Die conclusie had ik ook al getrokken, ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Ja er zitten echt super veel Groningers op!Ossi
Marlinde: was vandaag nog in je woonplaats haha. Wat een kloterige wegwerkzaamheden zeg!
MarlindeRooz schreef:imd schreef:Ja er zitten echt super veel Groningers op!Ossi
Marlinde: was vandaag nog in je woonplaats haha. Wat een kloterige wegwerkzaamheden zeg!
Ja vreselijk hé![]()
Daar ging ik gister dus met ponylief langs, met de kar, naja niet over de brug zelf hoor.
Ben wel eens over de brug geweest toen was het nog veel erger, en paardje vond het wel een beetje eng.
imd schreef:MarlindeRooz schreef:
Ja vreselijk hé![]()
Daar ging ik gister dus met ponylief langs, met de kar, naja niet over de brug zelf hoor.
Ben wel eens over de brug geweest toen was het nog veel erger, en paardje vond het wel een beetje eng.
Haha kan het me voorstellen. We waren koffie wezen drinken in dat mooie witte pand aan het water, het oude nogwatDuurt echt eeuwen voordat je dan ein-de-lijk de brug over mag
MarlindeRooz schreef:imd schreef:Haha kan het me voorstellen. We waren koffie wezen drinken in dat mooie witte pand aan het water, het oude nogwatDuurt echt eeuwen voordat je dan ein-de-lijk de brug over mag
het oude burgermeestertje! (oude stadhuis)
Nou de brug was eerst tien keer erger dus het valt nog mee.
imd schreef:Ja die! Lekker ijsss![]()
Oh dan hebben wij nog mazzel gehad dusVoelde me al heel erg gelukkig dat ik er niet woonde, was ook knetterdruk voor n zondag! Duurde wel 'n kwartier ofzo!
Stephanie, ik ben geen tweaker maar wel best handig met word, wat zoek/wil je?
imd schreef:MarlindeRooz schreef:het oude burgermeestertje! (oude stadhuis)
Nou de brug was eerst tien keer erger dus het valt nog mee.
Ja die! Lekker ijsss![]()
Oh dan hebben wij nog mazzel gehad dusVoelde me al heel erg gelukkig dat ik er niet woonde, was ook knetterdruk voor n zondag! Duurde wel 'n kwartier ofzo!