Quad schreef:_San87_ schreef:Snap je daadwerkelijk het grapje niet?Nee? Het is mooi weer OMDAT ik er woon . Waar ik ben schijnt de zon, hi ha ho.
Quad schreef:Gianti schreef:Denk door een leuk whapp gesprwk Jij weet er toevallif toch niks vanaf Ik mis ook een grap maar dat gebeurd me vaker hier
marijkje1990 schreef:Cindeeh schreef:Hoe was het ? Echt zo gaaaaaaaaaf!!!!!!!!! Maak een bokt topic aan zo en zet de link hier in neer! Was wel even 5 uur in het zadel zittenJa dat is pittig! Kom maar op met die paardenspam!
_San87_ schreef:Fiffill schreef:Twente....... wie komt daar nou..... Ik ben er vastgeketend ! Red me!Nog geen tweakerprins op het witte paard gevonden? Dan moet ik 't maar weer oplossen *stapt op ezel*
Fiffill schreef:_San87_ schreef:Ik ben er vastgeketend ! Red me!Nog geen tweakerprins op het witte paard gevonden? Dan moet ik 't maar weer oplossen *stapt op ezel*Ze wonen verdomme allemaal aan de andere kant van het land .
Ik woon best centraal hoor. Of is Utrecht nog te ver weg? Alleen is er dan weer het leeftijdsverschil.
_San87_ schreef:Ze wonen verdomme allemaal aan de andere kant van het land .Schijnbaar woon jij dan verkeerd