Gianti schreef:Olaa, is het mooie weer, zit ik natuurlijk binnen... in een ruimte zonder ramen..
Dat doe je zelf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Geen zin om naar een meet te gaan georganiseerd door mensen die anderen buitensluiten om redenen die ze zelf niet eens sluitend kunnen staven.
Quad schreef:_San87_ schreef:Geen zin om naar een meet te gaan georganiseerd door mensen die anderen buitensluiten om redenen die ze zelf niet eens sluitend kunnen staven.
Huh wat? Meeting is lekker spontaan dan als er regeltjes aan gehangen wordt.
Edit: Jeuj, nog 10 posts zien te vinden onder inf. voor mijn promotie.
Freekers schreef:De paardjes van de buurman staan weer buiten
Crappy live beeld: http://tinyurl.com/paardjes_San87_ schreef:Geen zin om naar een meet te gaan georganiseerd door mensen die anderen buitensluiten om redenen die ze zelf niet eens sluitend kunnen staven.
Welke regels? Heb ik iets gemist?
deus_ex schreef:_San87_ schreef:Zo gaat dat. En ik doe er niet aan mee. Organiseer m'n eigen meet wel en daar is iedereen gewoon welkom.
BBQ staat eventueel transport klaar
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Iemand mag niet mee omdat er een ander persoon op de meet gaat zijn en er gevreesd wordt dat er 'ruzie' ontstaat. Daarna mag die persoon niet mee omdat ze een ban heeft. En toen mocht die persoon niet mee omdat de mods het niet willen hebben.