Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swieb schreef:idd paard is meerdere malen verkocht zonder papieren, grensoverschrijdend.
De persoon die hem nu heeft is net zo vertwijfeld als ik.
Politie heeft hem niet toegewezen aan hen, maar de officier van Justitie, en dat vertelde de agente die dit dossier in behandeling heeft.
Missbambie schreef:Toch vind en blijf ik dit hele verhaal heel erg raar vinden.
Als ik het goed begrijp willen die mensen die zich de huidige eigenaren van jou swieber noemen
Graag de papieren van jou over kopen??? wat denken ze nou zelf en hoe durven ze.
geen haar op mijn hoofd om dit te doen!
biancailona schreef:Missbambie schreef:Toch vind en blijf ik dit hele verhaal heel erg raar vinden.
Als ik het goed begrijp willen die mensen die zich de huidige eigenaren van jou swieber noemen
Graag de papieren van jou over kopen??? wat denken ze nou zelf en hoe durven ze.
geen haar op mijn hoofd om dit te doen!
weet ik snap hun aan 1 kant ook wel, vind het heel vervelend, want je wil je eigen paard terug, hun hebben ook in vertrouwen swieb gekocht en hebben ook een band gekregen.
Hier had ik het met een vriendin van mij laatst ook over, wat als ons het over komt, tja weet je ik zou mijn paard ook graag terug willen.
Maar andere situatie na een paar jaar blijkt mijn paard gestolen. Goed vertrouwen gekocht. Dan weet ik niet of ik haar/hem ook zomaar terug kan brengen. Dan zou ik ook verschrikkelijk balen en ook voor de andere eigenaar. Dan krijg je een heel dubbel gevoel. Dan weet ik dat het een gestolen paard, waar ik heel veel mee heb opgebouwd, snap je.
Swieb schreef:ONELOOFELIJK MAAR WAAR!!!!!
SWIEBER KOMT NAAR HUIS, VOLGENDE WEEK MAANDAG GAAN WE HEM OPHALEN.
Ik kreeg net een telefoontje van Kriminalpolizei Luxembourg dat ik hem dan kan komen halen. Gevolgd door een mail.
De dame waat hij bij is kan niet leven met de gedachte dat hij bij ons hoort. Hoe of wat meer weet ik nog niet, alleen dat ik hem mag gaan halen met officieële toestemming van de politie.
Ben nu helemaal overdonderd en super blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1